دوشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۰۷

بهرامی:

ثبت 136 پیام در سامانه 137 منطقه 2 شهرداری قزوین

سرپرست منطقه 2 شهرداری قزوین گفت: براساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده در منطقه 2 شهرداری قزوین در خرداد ماه امسال 136 مورد ارتباط مردم با سامانه 137 به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین، بهرامی با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده این منطقه در خرداد ماه امسال اظهار كرد: شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شده مردم و شهروندان منطقه دو شهرداری قزوین کمتر به این منطقه مراجعه کرده و مطالبات خود را از طریق روش‌های ديگری مطرح کنند.


وی افزود: یکی از بهترین روش‌های ارتباط گیری شهروندان با مسئولان شهرداری سامانه 137 است که به اين وسیله شهروندان می‌توانند دغدغه‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود را نسبت به موضوعات مختلف این منطقه بیان کنند.


سرپرست منطقه 2 شهرداری قزوین اظهار کرد: براساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده در منطقه 2 شهرداری قزوین، در خرداد ماه امسال 136مورد ارتباط مردم با سامانه 137 به ثبت رسیده است.


بهرامی تصریح کرد: براساس آمار به ثبت رسیده 51 مورد از این پیام ها در ناحیه شهری شهیدبابایی و 85 مورد هم در ناحیه شهری ازادگان به ثبت رسیده است.


وی افزود: با توجه به افزایش شیوع کرونا در کشور همچنان به شهروندان توصیه می شود که از روش‌های غیرحضوری برای برطرف کردن مشکلات خود اقدام کنند.
پایان پیام.

تصاویر مرتبط