چهارشنبه ۱۳۹۳/۱۰/۲۴

کاظمي، مديرعامل سازمان فضاي سبز شهرداري قزوين:

اولين جلسه کارگروه تدوين برنامه استراتژيک سازمان پارک هاي شهرداري برگزار شد

اولين جلسه کارگروه تدوين برنامه استراتژيک سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين برگزار شد.

 

سيد مهدي کاظمي، مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز گفت: براي هدايت و پيشبرد طرح ها و برنامه ها در افق بلندمدت و نيزدر جهت تحقق رسالت و دورنماي فضاي سبز شهر قزوين ، ضروري است تا از برنامه استراتژيک استفاده شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان پارک ها ، سيد مهدي کاظمي افزود:  برنامه استراتژيک سازمان توسط واحد طرح و برنامه تهيه شده که در طي جلسات مستمر و با همفکري و مشارکت کارشناسان و به ويژه مديران واحدهاي سازمان تکميل و در صورت نياز اصلاح      مي شود.
مدير عامل سازمان پارک ها و فضاي سبز ادامه داد: در صورتي که برنامه استراتژيک ، به شکل کامل و جامع و از جميع جهات بررسي و تدوين شود،با اجراي درست و به موقع آن، شاهد ارتقاء سطح کمي و کيفي فضاي سبز شهرمان خواهيم بود.
در ادامه اين جلسه ، نقشه استراتژيک سازمان پارک ها و فضاي سبز براي اعضاء نمايش داده شد و در اولين جلسه اين کارگروه در خصوص ماموريت سازمان بحث و بررسي به عمل آمد.
لازم بذکر است در نقشه استراتژيک سازمان پارک ها و فضاي سبز به ماموريت سازمان - رشد ، يادگيري و ارتقاء شهروندي و پيمانکاران – ارتقاء منابع مالي ، روابط و اجرايي _ فرآيندهاي داخلي در بخش هاي مختلف اشاره شده است.
پايان پيام/
 

 

تصاویر مرتبط