یکشنبه ۱۳۹۳/۱۰/۲۱

صالحي،کارشناس پارکينگ سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبرداد؛

راه‌اندازي سامانه پيامکي دريافت پيشنهادات سازمان ترافيک قزوين

سامانه پيامکي دريافت پيشنهادات و انتقادات حوزه کارت پارک و پارکينگ سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين راه اندازي شد.

 

سپيده صالحي، کارشناس پارکينگ سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: سامانه پيامکي دريافت پيشنهادات و انتقادات حوزه کارت پارک و پارکينگ سازمان راه اندازي شد.
 
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ سپيده صالحي افزود: باتوجه به اين که جلب رضايت شهروندان در استفاده از خدمات مختلف سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين در الويت برنامه هاي اصلي سازمان قرار دارد، هرساله اقدامات مطلوبي در اين راستا انجام مي شود.
 
وي عنوان کرد: به منظور استفاده از پيشنهادات و انتقادات شهرونداني که از خدمات کارت پارک و پارکينگ هاي تحت نظارت سازمان تاکسيراني شهرداري قزوني استفاده مي کنند، سامانه پيامکي اين سازمان راه اندازي شده است.
 
کارشناس پارکينگ سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: اين سامانه پيامکي شرايط لازم براي دريافت انتقادات و پيشنهادات شهروندان درباره خدماتي که در پارکينگ هاي تحت نظارت اين سازمان ارائه مي شود، فراهم مي کند.
 
صالحي خاطرنشان کرد: از شهروندان قزويني تقاضا مي شود از اين پس پيشنهادات و انتقادات و تخلفاتي که در حوزه کارت پارک مکانيزه و پارکينگ هاي سطح شهر قزوين مشاهده مي کنند را از طريق سامانه پيامکي 10003078 به سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين اطلاع رساني کنند.
 
وي با تأکيد براين که تخلفات گزارش شده از سوي شهروندان به صورت روزانه رسيدگي مي شود، يادآور شد: اميدواريم اين سامانه پيامکي موجب ارتباط بيشتر شهروندان با سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين شده و زمينه ارتقاء کيفيت خدمات ارائه شده به آنان را فراهم کند.
 
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط