شنبه ۱۳۹۳/۱۰/۲۰

ميزاني،مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين:

ساماندهي تابلوهاي اصناف قزوين تا نوروز 94 ادامه دارد

سازمان زيباسازي شهرداري قزوين مطابق شرح وظايف خود از ابتداي مهرماه سال جاري اقدام به ساماندهي تابلوهاي اصناف در معابر اصلي شهر قزوين کرده است که اين طرح تا پايان سال 93 ادامه دارد.


سعيد ميزاني، مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين گفت:سازمان زيباسازي شهرداري قزوين مطابق شرح وظايف خود از ابتداي مهرماه سال جاري اقدام به ساماندهي تابلوهاي اصناف در معابر اصلي شهر قزوين کرده است که اين طرح تا پايان سال 93 ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين؛ ميزاني با اشاره به روش سازمان در اجراي اين طرح افزود: ناظران سازمان پس از حضور در محل و بازديد و تعيين تابلوهاي غيرمجاز اقدام به صدور اخطاريه و ابلاغ به مالكان تابلوها مي‌ کنند كه در صورت همكاري مالك، تابلو به محل مجاز منتقل شده و در صورت عدم همكاري پس از طي مراحل حقوقي و قضايي، تابلو جمع‌آوري مي‌ شود.

  ميزاني اعلام کرد: تاکنون بالغ بر 300 اخطاريه صادر و به مالکان تابلوها ابلاغ شده است و همچنين 210 تابلوي غيرمجاز، شامل 110 تابلو از معابر منطقه 1 و 100 تابلو از معابر منطقه 2 جمع‌آوري شده است.

وي از كليه‌ي اشخاص حقيقي و حقوقي درخواست كرد قبل از نصب تابلو با مراجعه به سازمان زيباسازي و تعيين ابعاد و موقعيت نصب، نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

پايان پيام


 

تصاویر مرتبط