پنجشنبه ۱۳۹۳/۱۰/۱۸

نصرتي، شهردار قزوين:

پروژه پارکينگ مسجد النبي(ص) با هماهنگي استاندار قزوين متوقف شد

شهرداري پروژه احداث پارکينگ مسجد النبي(ص) که داراي مصوبه کميسيون ماده 5 در سال 86 و موافق مدير کل ميراث فرهنگي وقت در اين کميسيون بود را به صورت لايحه اي پيشنهادي در شوراي شهر ارايه و براساس اين پيشنهاد مقرر شد اين پروژه تا هماهنگي و موافقت متوقف شد.

 

شهردار قزوين گفت: پروژه احداث پارکينگ 2 طبقه زير سطحي سعد السلطنه و مسجد النبي (ص) قزوين با گنجايش 400 پارکينگ با هدف ارايه خدمات بهينه و مطلوب به شهروندان، نمازگزاران جمعه و بازديدکنندگان آثار تاريخي شهر که در روز يک شنبه هفتم دي هفته گذشته با هماهنگي و تاکيد استاندار قزوين بود آغاز شد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي اعلام کرد: شهرداري پروژه احداث پارکينگ مسجد النبي(ص) که داراي مصوبه کميسيون ماده 5 در سال 86 و موافق مدير کل ميراث فرهنگي وقت در اين کميسيون بود را به صورت لايحه اي پيشنهادي در شوراي اسلامي شهر ارايه و براساس اين پيشنهاد مصوب و مقرر شد اين پروژه تا هماهنگي و موافقت مجدد استاندار قزوين متوقف باشد.
وي افزود: از همراهي و حمايت حجت الاسلام و الملسمين صادقي نيارکي دادستان استان و اعضاي شوراي تامين استان در خصوص اجراي پروژه پارکينگ مسجد النبي تقدير و تشکر مي کنم.
پايان پيام
 

تصاویر مرتبط