پنجشنبه ۱۳۹۳/۱۰/۱۸

نصرتي، شهردار قزوين مطرح کرد؛

شهرداري قزوين آماده همکاري براي رسيدن به توسعه پايدار کشاورزي

شهرداري قزوين آماده همکاري با بخش کشاورزي براي رسيدن به توسعه پايدار کشاورزي در قزوين است.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: شهرداري قزوين آماده همکاري با بخش کشاورزي براي رسيدن به توسعه پايدار کشاورزي در قزوين است.
به گزارش روابط عمومي سازمان جهادکشاورزي استان قزوين؛ شهردار قزوين در ديدار با رئيس سازمان جهادکشاورزي استان قزوين افزود: جهادکشاورزي استان قزوين از جايگاه ويژه اي در استان برخوردار است .
نصرتي گفت: اين استان به لحاظ موقعيت کشاورزي مي‌تواند به قطب توليد محصولات کشاورزي تبديل شود.
در ادامه دکتر نياز علي ابراهيمي پاک، رئيس سازمان جهادکشاورزي استان قزوين گفت: براي حفظ و احياي باغستان سنتي قزوين نياز به يک خرد جمعي است که با همکاري همه دستگاه‌هاي مرتبط به آن خواهيم رسيد.
وي با اشاره به وجود باغستان سنتي به عنوان يک ذخيره گاه عظيم باغي افزود: براي حفظ اين باغات ارزشمند بايد الگويي طراحي شود تا همسو با رشد و توسعه بخش کشاورزي استان باشد.
وي مشکل کمبود آب براي کشاورزي و همچنين آبياري فضاي سبز شهري را متذکر شد و خاطر نشان کرد: فضاي سبز به لحاظ ماهيت کاربرد آن نياز به آب زيادي دارد که بايد طرح استفاده بهينه از منابع آب را براي اين امور طراحي کرد.
ابراهيمي پاک تامين امنيت غذايي را از وظايف توليد در بخش کشاورزي دانست و يادآور شد: اين سازمان براي دستيابي به اهداف خود نياز به حمايت همه دستگاه‌هاي اجرايي و بخش خصوصي دارد.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان قزوين تصريح کرد: تمام سعي و تلاش ما رسيدن به پايداري در توليد محصولات کشاورزي است.
در پايان اين ديدار شهردار قزوين و رئيس سازمان جهاد کشارزي استان قزوين براي همکاري بيشتر در راستاي حفظ و احياي باغستان سنتي قزوين تاکيد کردند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط