پنجشنبه ۱۳۹۳/۱۰/۱۸

فدايي فر، مديرمنطقه يک شهرداري قزوين تاکيد کرد؛

حل مشکل سد معبر با مشارکت شهروندان

در برخورد با متخلفان حوزه سد معبر و افرادي که به حقوق ديگر شهروندان تجاوز مي کنند با تمام قدرت و بدون تبعيض برخوردخواهيم کرد.


 کيومرث فدائي فر، مديرمنطقه يک شهرداري قزوين گفت: در برخورد با متخلفان حوزه سد معبر و افرادي که به حقوق ديگر شهروندان تجاوز مي کنند با تمام قدرت و بدون تبعيض برخوردخواهيم کرد.
 
به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ کيومرث فدايي فر افزود: سد معبر و استفاده خصوصي از معابر عمومي علاوه بر اينکه يک فعل غير شرعي و زمينه ساز ورود مال حرام به کسب و کار افراد به شمار مي آيد، در فرهنگ شهروندي نيز جايي ندارد.
 
وي اظهار کرد: مردم مي توانند با تذکر زباني به متخلفان و همکاري با ماموران اجرائيات در زمان انجام برخوردهاي قانوني لازم به رفع اين معضل مهم کمک بيشتري کنند.
 
فدايي فر اضافه کرد: در برخورد با متخلفان ضمن احترام کامل به شهروندان و پرهيز از ايجاد تشنج، تمامي سلسله مراتب پيش بيني شده مانند اخطار شفاهي و کتبي اوليه رعايت مي شود.
 
وي خاطرنشان کرد: معابر عمومي متعلق به تمامي مردم بوده و تجاوز به حريم آن پايمال کردن حق عده زيادي از شهروندان محسوب مي شود.
 
وي همچنين با اشاره به تبصره 1 بند 2 ماده 55 قانون شهرداري ها مقابله با سد معابر عمومي را از وظايف ذاتي واحد اجرائيات دانست و اظهار کرد: هر گونه استفاده اختصاصي از معابر عمومي به منظور استفاده مسکوني يا تجاري سد معبر شناخته مي شود و مامورين ما پس از دو بار تذکر کتبي به متخلف در صورت عدم توجه به موضوع نسبت به رفع سد معبر اقدام عملي خواهند کرد.
 

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط