یکشنبه ۱۳۹۳/۱۰/۱۴

کاظمي، مديرعامل سازمان فضاي سبز شهرداري قزوين خواستار شد؛

ضرورت هماهنگي کامل بين سازماني براي ارائه خدمات بهتر به شهروندان

جلسه مشترک هماهنگي مديران سازمان پارک ها و مديريت پسماند به ميزباني سازمان پارک ها و با حضور معاون خدمات شهري شهرداري قزوين برگزار و در خصوص مسايل في مابين بحث و بررسي به عمل آمد.

 

حميد رضا محمدي الموتي، معاون خدمات شهري شهرداري گفت: جلوگيري از انتقال خاکروبه به بسترهاي فضاي سبز حاشيه معابر و دريچه هاي انتقال آب در حين اجراي عمليات تنظيف ، موضوع مهمي است که مي بايست آموزش هاي لازم به عوامل اجرايي داده شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين؛ در اين جلسه سيد مهدي کاظمي مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز با بيان اقدامات و اهم فعاليت هاي سازمان پارک ها خواستار تعامل بيشتر بين مديران اجرايي و نظارت سازمان پارک ها و پسماند  شد و افزود: با توجه به وابستگي‌ها و روابط کاري موجود بين سازمان‌ پارک ها و پسماند  هماهنگي بين سازماني اهميت بالايي پيدا مي‌کند و تلاش براي تقويت اين هماهنگي موجب افزايش بهره وري و در نهايت ارايه خدمات بهتر به شهروندان مي شود .
 کاظمي افزود:  نشست هماهنگي مديران اين سازمان با مديريت پسماند شهرداري به منظور افزايش سطح همکاري، هماهنگي و آمادگي هاي بيشتر به منظور خدمات رساني مطلوب به شهروندان است.
وي ادامه داد: بنا به مسئوليتي که بر عهده داريم لازم است تا همواره تعاملات و ارتباطات کاري را حفظ کنيم تا بتوانيم با همکاري يکديگر منشاء خدمات بهتري باشيم.
در اين جلسه مجتبي منتظري ، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري در خصوص چگونگي پخش زباله و جمع آوري مکانيزه و اقدامات موثري که در راستاي تنظيف شهر برنامه ريزي و انجام شده توضيحاتي  ارايه دادند.
در ادامه  مقرر شد، جلسه معارفه پيمانکاران هر دو سازمان برگزار شده و  نقشه اجرايي کاشت گل هاي فصلي در شهر در اختيار مدير اجرايي سازمان پسماند قرار گيرد.
پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط