شنبه ۱۳۹۳/۱۰/۱۳

سخنگوي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين:

تاکسيرانان فعال در کارگاه هاي آموزشي تقدير مي شوند

تاکسيراناني که در کارگاه هاي آموزشي حضوري فعال داشته و به سوالات مطرح شده در کارگاه پاسخ صحيح دهند، از سوي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين تقدير مي شوند.

سخنگوي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: تاکسيراناني که در کارگاه هاي آموزشي حضوري فعال داشته و به سوالات مطرح شده در کارگاه پاسخ صحيح دهند، از سوي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين تقدير مي شوند.

به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين، اسماعيل زندپور افزود: يکي از محورهايي که در کارگاه هاي آموزشي ويژه تاکسيرانان پيگيري مي شود، بحث پيشگيري از اعتياد است.

وي اضافه کرد: در اين راستا تاکنون اقدامات مطلوبي از قبيل برپايي نمايشگاه اعتياد و استفاده از کارشناسان سازمان بهزيستي در کارگاه هاي آموزشي  در سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين صورت گرفته است.

سخنگوي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين ادامه داد: آشنايي با انواع موادمخدر و عوارض آن، آموزش مهارت هاي زندگي شامل ارتباطات موثر، خودآگاهي، کنترل استرس و اضطراب در محيط هاي شغلي ازجمله مباحثي بود که در اين کارگاه مطرح شد.

زندپور عنوان کرد: باتوجه به اهميت بحث آشنايي با موادمخدر و راههاي پيشگيري از اعتياد، برگزاري چنين کارگاه هاي آموزشي تاثير زيادي در افزايش آگاهي و اطلاعات خانواده ها در مورد موادمخدر و عوارض ناشي از مصرف آن در نوجوانان و جوانان دارد.

وي تصريح کرد: برگزاري کارگاه هاي آموزشي به اين سمت پيش مي رود که تاکسيرانان نيز در مباحث مطرح شده در اين کارگاه ها شرکت کرده و اظهارنظر کنند.

سخنگوي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: به منظور ترغيب تاکسيرانان به حضور فعال تر در کارگاه هاي آموزشي، در پايان جلسات کارگاه هاي آموزشي سوالاتي مطرح مي شود که تاکسيرانان با ارائه پاسخ صحيح آن سوالات از سوي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين تقدير مي شوند.

زندپور يادآور شد: اميدواريم با برگزاري چنين برنامه هايي بتوانيم گام موثري در راستاي افزايش آگاهي مردم جامعه به ويژه خانواده تاکسيرانان برداشته و در کاهش آمار معتادان موثر باشيم.

 

تصاویر مرتبط