شنبه ۱۳۹۳/۱۰/۱۳

نصرتي، شهردار قزوين:

مديريت شهري قزوين با اتحاد و همدلي اقدامات بزرگي انجام داده است

مديريت شهري قزوين توانسته با اتحاد و همدلي خارج از سليقه‌ها سياسي اقدامات بزرگي براي تحول شهر قزوين انجام دهد.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: مديريت شهري قزوين توانسته با اتحاد و همدلي خارج از سليقه‌ها سياسي اقدامات بزرگي براي تحول شهر قزوين انجام دهد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي در سومين جلسه همانديشي با مديران و کارشناسان افزود: شهر بايد هنرمندانه مديريت شود تا در شرايط اقتصادي سخت بتوان همچنان توسعه شهر را ادامه داد.    
وي با بيان اينکه اين جلسه هم انديشي در راستاي ايجاد همدلي و مشارکت بيشتر براي افزايش کارايي و بهره وري بين مديران و کارشناسان شهرداري قزوين برگزار شده است، افزود: با توجه به شرايط اقتصادي کشور و در پي آن استان و شهر قزوين و شهرداري بايد به دنبال يک نفاق جمعي و احساس تعلق باشيم تا بتوانيم در اين شرايط موفق عمل کنيم.
نصرتي افزود: ارتقاء جايگاه شهر قزوين براي تحول اين شهر از اهداف اصلي مجموعه مديريت شهري است.
اين مقام مسوول ادامه داد: بايد براي تحقق اهداف مديريت شهري همه مديران و کارکنان با هم متحد و همفکر باشند تا بتوانند در شهر تحول ايجاد کنند.
شهردار قزوين با اشاره به وضعيت اقتصادي کشور گفت: فعاليت در اين شرايط سخت است و در شهرداري قزوين هر فعاليتي انجام مي‌شود بدون وابستگي به بودجه دولت مي‌باشد بر اين اساس اگر هنرمندانه عمل کنيم خواهيم توانست به اهداف مورد نظر برسيم.
وي با اظهار اينکه بايد با مديريت هنرمندانه شهر را توسعه داد، گفت: نيروهاي شهرداري بايد خلاق باشند تا بتوانند با همفکري و اتحاد براي توسعه شهر قدم بردارند.
نصرتي با بيان اينکه فرق بين مديريت خوب و بد در شرايط بحراني مشخص مي‌شود،گفت: با توجه به پتانسل‌هاي شهر قزوين، زمينه فعاليت در اين شهر زياد است.
اين مقام مسوول اظهار کرد: در چند سال گذشته شهرداري قزوين اثبات کرده است که از ديگر شهرداري‌ها متفاوت است و توانسته با همدلي و مشارکت خارج از سليقه هاي حزبي کنار هم جمع شوند و کارهاي بزرگ انجام دهند.
شهردار قزوين با اشاره به روزهاي پاياني سال گفت: روزهاي پاياني سال براي شهرداري مهم مي‌باشد و با برگزاري جلسات متعدد به دنبال کسب درآمد و وصول مطالبات است و در اين راستا همه نيروهاي شهرداري با همدلي قدم بردارند.
وي با تاکيد بر اينکه بايد فضاي سرمايه گذاري در شهر قزوين ايجاد شود، افزود: براي اجراي پروژه‌هاي شهر قزوين بايد ابتدا مطالعات دقيق صورت گيرد تا با شرايط اقتصادي بتوانيم آن را اجرايي کنيم.
نصرتي بيان کرد: اگر بتوانيم در شرايط اقتصادي سخت پروژه‌هاي شاخص را اجرا کنيم موفق خواهيم بود و به اهداف توسعه شهر خواهيم رسيد.
اين مقام مسوول با اشاره به صندوق پيشنهادات گفت: بايد اين موضوع با جديت بيشتري پيگيري شود تا بتوانيم با ايده‌هاي خلاقانه شهر را اداره کنيم.
شهردار قزوين افزود: بايد با يک عزم جدي براي وضول مطالبات در پايان سال اقدام شود.
وي با اشاره به کسب درآمد پايدار گفت: در شهر يکسري اظهارنظر ميکنند که شهرداري بايد به سمت درآمد پايدار  حرکت کند اما آيا شهروندان حاضر هستند براي اين کسب درآمد شهرداري، هزينه شهرنشيني را پرداخت کنند.
نصرتي با اشاره به موضوع جذب گردشگر گفت: 80درصد زيرساخت‌ها براي جذب گردشگر فراهم شده است و بايد به دنبال اين باشيم که با توسعه گردشگري توليد ثروت کنيم.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط