یکشنبه ۱۳۹۳/۱۰/۰۷

کاظمي، مديرعامل سازمان فضاي سبز شهرداري قزوين خبر داد؛

راه‌اندازي بانک ايده شهروندان در سازمان فضاي سبز شهرداري قزوين

بانک ثبت ايده شهروندان به منظور مشارکت شهروندان در ارايه طرح ها و پيشنهادها براي حفظ و توسعه فضاي سبز شهري، در پرتال سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين راه اندازي شد.


سيد مهدي کاظمي، مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين گفت: با راه‌اندازي اين بخش  با استفاده از ايده‌هاي شهروندي درباره فضاي سبز شهري به طرح‌ها و پيشنهادهاي برتر و قابل اجرا  جوايزي اعطا خواهد شد.
 
به گزارش روابط عمومي سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين؛ کاظمي افزود: شهرونداني که براي اولين بار به اين سامانه مراجعه مي‌کنند، مي توانند براي ارائه پيشنهاد خود از طريق ثبت نام، نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام کرده و پس از دريافت کد کاربري و رمز عبور، از طريق بخش تعيين شده اقدام به ثبت ايده و پيشنهاد کنند.
 
مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين با بيان اينکه هدف از ايجاد اين بانک، ترويج فرهنگ مشارکت پذيري در ارايه ايده و پيشنهاد ميان شهروندان و در نهايت افزايش سطح کمي و کيفي فضاي سبز بر اساس طرح هاي ابتکاري و ايده هاي مردمي  است، گفت: بانک ايده‌هاي شهروندي  از حدود يک ماه پيش راه اندازي شده و تمامي پيام هاي ارسالي براي اداره بهتر فضاي سبز شهر را ثبت و معرفي مي کند.
کاظمي مشارکت شهروندان و به خصوص صاحب نظران  در ارايه  راهکارها، روش ها و شيوه هاي نو و خلاقانه براي بهبود سطح کمي و کيفي فضاي سبز شهر قزوين را يک پتانسيل ارزشمند توصيف کرد و گفت :با اجرايي کردن ايده هاي برتر و قابل اجرا، خدمات مطلوب تري به شهروندان ارايه خواهد شد.   
 
اين مسئول يادآور شد: وضعيت کمي و کيفي بوستان ها و فضاهاي سبز، آبنماها، سرويس هاي بهداشتي، بازيگاه ها و شهربازي ها، پروژه بزرگ کمربند سبز قزوين، ارقات فراغت، ورزش صبحگاهي و آسيب هاي اجتماعي در بوستان ها، بهداشت و سلامت و  زيباسازي در فضاهاي سبز، فرهنگ شهروندي ،سرگرمي، تفريح و اوقات فراغت محورهاي موضوعي مختلفي هستند که شهروندان مي‌توانند با رجوع به بانک ايده‌ها به نشاني FAZAYESABZ.QAZVIN.IR درباره آن‌‎ها  ايده‌هاي خود را ارايه و ثبت کنند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط