چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۹/۲۶

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

مراسم تجليل از تلاشگران عرصه حمل و نقل و ترافيک برگزار مي شود

باتوجه به اين که در ايام سوگواري ماه صفر قرار داريم مراسم تجليل از تلاشگران عرصه حمل و نقل و ترافيک پس از پايان ماه صفر در اولين فرصت برگزار مي شود.

 

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: باتوجه به اين که در ايام سوگواري ماه صفر قرار داريم مراسم تجليل از تلاشگران عرصه حمل و نقل و ترافيک پس از پايان ماه صفر در اولين فرصت برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: 26آذر روز مبارکي است که به فرمان امام راحل مبني بر ضرورت تخليه کالاهاي موردنياز مردم، کاميون ها از سراسر کشور براي باربري کالاهايي که در بنادر دپو شده بود به سمت جنوب کشور اعزام شدند.
وي اضافه کرد: باتوجه به اين که در دوران جنگ تحميلي قرار داشتيم، اين اقدام کاميون‌داران بسيار حائزاهميت بود زيرا از اين طريق کالاهاي موردنياز مردم از بنادر جنوب کشور بارگيري شده ودر سطح کشور توزيع شد.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين ادامه داد: اين روز را به اصحاب رسانه که در راستاي ارتقاء فرهنگ ترافيک قلم زده و تلاش زيادي مي کنند، تبريک عرض مي کنم.
عرشيان عنوان کرد: رسانه نقش مهمي در ارتقاء فرهنگ ترافيک ايفا مي‌کنند و مي توانند همگام با مسئولان اين عرصه با اطلاع رساني صحيح به موقع به مردم در راستاي ارتقاء فرهنگ ترافيکي جامعه گام هاي موثري بردارند.
وي تصريح کرد: همچنين اين روز را به خانواده بزرگ حمل و نقل و ترافيک استان قزوين تبريک عرض مي کنم واميدوارم تلاش هاي بي وقفه فعالان عرصه حمل و نقل و ترافيک موجب جلب رضايت شهروندان شود.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: برنامه اي به منظور تجليل از فعالان عرصه حمل و نقل و ترافيک ترتيب داده شده بود که به دليل همزماني روز حمل و نقل با ايام سوگواري ماه محرم اين برنامه در زمان ديگري برگزار مي شود.
عرشيان بيان کرد: برنامه ريزي لازم صوت گرفته تا در اولين فرصت ممکن پس از پايان ماه صفر مراسم تجليل از تلاشگران عرصه حمل و نقل، فرهنگ ترافيک، اقدامات فني و مهندسي و فعالان اعمال قانون در حوزه حمل و نقل و ترافيک برگزار شود که در اين برنامه سعي داريم از افرادي که صادقانه تلاش کردند، تقدير کنيم.
وي با اشاره به سابقه فعاليت سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين افزود: باتوجه به اين که بفقط سه سال از تاسيس اين سازمان مي گذرد بايد گفت اين سازمان يک سازمان نوپاست که از نيروهاي متخصص ومجربي برخوردار است.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: اميدواريم با تلاش هاي بي وقفه همکاران فعال در اين سازمان در توسعه حمل و نقل عمومي، توسعه حمل و نقل پاک و کاهش آمار تصادفات گام هاي خوبي برداريم.
عرشيان با اشاره به پرژه‌هاي سال آينده اين سازمان يادآور شد: اجراي طرح دوچره اشتراکي، افزايش مسيردوچرخه سطح شهر قزوين، پياده راه خيام و ايمن سازي نقاط حادثه خير از جمله طرح هاي شاخص سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين در سال آينده است.
پايان پيام/
 

 

تصاویر مرتبط