چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۹/۱۹

کاشي پزها، مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين؛

40درصد شکايات مردمي عدم رعايت نرخ هاي مصوب توسط تاکسيرانان است

40درصد شکايات مردمي عدم رعايت نرخ هاي مصوب شوراي اسلامي شهر قزوين توسط تاکسيرانان است.

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: 40درصد شکايات مردمي عدم رعايت نرخ هاي مصوب توسط تاکسيرانان است.

به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين، مصطفي کاشي پزها افزود: يکي از واحدهاي فعال سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين واحد رسيدگي به شکايات مردمي است که رسيدگي به شکايات مردمي را به صورت روزانه پيگيري مي کند.

وي اضافه کرد: در دو ماه گذشته حدود 100مورد شکايت تلفني و حضوري و 100مورد شکايت پيامکي به اين واحد ارسال شده که کارشناسان اين واحد نسبت به رسيدگي به شکايات رسيده اقدام کرده اند.

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين عنوان کرد: از مجموع شکايات مردمي 40درصد مربوط به عدم رعايت نرخ هاي مصوب توسط تاکسيرانان بود که پس از بررسي هاي لازم تاکسيرانان علت اين تخلف را کمبود پول خرد بيان کردند.

کاشي پزها تصريح کرد: 20درصد شکايات مربوط به عدم رعايت شئونات اخلاقي و تميز نبودن خودرو، 20درصد شکايات مربوط به عدم سرويس دهي صحيح در خطوط برون شهري در برخي از ساعات روز و10درصد شکايات نيز مربوط به کمبود تاکسي بي سيم و عدم رعايت نرخ هاي مصوب توسط رانندگان تاکسي بي سيم بود.

وي خاطرنشان کرد: همچنين10درصد از شکاسات مردمي که به واحد رسيدگي به شکايات سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گزارش شده شکايات حقوقي است که رسيدگي به آن ها در حيطه وظايف سازمان نيست.

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين اظهار کرد: از شهروندان قزويني تقاضا مي شود شکايات حقوقي از قبيل چک برگشتي تاکسيرانان، درگيري، تصادفات و مواردي از اين قبيل که در حيطه وظايف سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين قرار ندارد، از طريق مراجع قضايي پيگيري کنند.

کاشي پزها با اشاره به اين که شماره تلفن 2348 داخلي 110و شماره پيامک 30007133براي اعلام شکايات شهروندان فعال است، يادآور شد: براين اساس سازمان تاکسيراني از شهروندان قزويني تقاضا دارد اگر تخلفي از تاکسيرانان تحت نظارت اين سازمان مشاهده کردند به مسئولان سازمان منتقل کنند تا در اسرع وقت موضوع مورد پيگيري قرار گيرد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط