یکشنبه ۱۳۹۳/۰۹/۱۶

حبيبي، معاون عمراني استانداري قزوين:

رويکرد شهرداري قزوين دربرگزاري اجلاس جاده ابريشم رونق شهر باشد

رويکرد شهرداري قزوين در برگزاري اجلاس شهرداران جاده ابريشم بايد رونق شهر باشد.

 

معاون عمراني استانداري قزوين گفت: رويکرد شهرداري قزوين در برگزاري اجلاس شهرداران جاده ابريشم بايد رونق شهر باشد.
منوچهر حبيبي افزود: قزوين با قدمت ديرينه و وجود آثار تاريخي و نقش مهم اين استان درحفظ و حراست از کيان اين سرزمين دردوران دفاع مقدس وتقديم شهداي گرانقدر و ممتاز در قبل و بعد از انقلاب مهد علم، دانش، دين و ديانت نيز مي باشد که در اين راستا با وجود اين ظرفيت ها ضرورت دارد قزوين را در سطح ملي وبين المللي بيشتر مطرح کنيم.
حبيبي با اشاره به برگزاري اجلاس شهرداران جاده ابريشم در قزوين اظهار کرد: برگزاري اين اجلاس در قزوين فرصت مغتنمي است تا ضمن شناساندن قزوين در سطح بين المللي نسبت به جذب سرمايه گذار وتوسعه گردشگري گام هاي مثبتي برداشته شود.
 معاون عمراني استانداري قزوين بيان کرد: استان قزوين داراي جاذبه هاي تاريخي فراواني مي باشد که وجود آرامگاه چهار پيامبرکه در نوع خود بي نظير است و امامزاد گان بزرگ، مسجد جامع، سراي سعدالسلطنه و ساير آثار تاريخي ومذهبي با معماري مثال زدني مي باشد که شهرداري قزوين از همه اين ظرفيت ها بايد استفاده کند.
وي با اشاره به ساير ويژگي هاي شهر قزوين اعلام کرد: وجود جاذبه هاي طبيعي وبسيار اثرگذار از جمله باغستان قزوين وآب و هواي مناسب و ديگر شاخصه هاي علمي و فرهنگي و اجتماعي پتانسيل هايي است که بايد به عنوان مقصد جديد گردشگري در اين اجلاس معرفي شود.
حبيبي ميزباني قزوين براي اجلاس شهرداران جاده ابريشم را با اهميت دانست ودر خصوص حمايت حوزه معاونت عمراني از اين اجلاس اعلام کرد: مجموعه استان تمام خود را انجام خواهد داد تا اين نشست به نحو احسن برگزار شود.
معاون عمراني استانداري قزوين ادامه داد: با بسيج تمام امکانات وفراخوان به تمام دستگاههاي اجرايي در زمان پيش از برگزاري اجلاس، همراهي کاملي را با مديريت شهري خواهيم داشت.
حبيبي اضافه کرد: برگزاري اين اجلاس فرصتي است تا مديريت شهري بتواند تا از ظرفيت سرمايه گذاران براي رونق وتوسعه شهر از جمله احداث هتل، مهمان سراها، مجموعه هاي تفريحي، مکان هاي ورزشي ، مجتمع هاي تجاري و... استفاده کند.
معاون عمراني استانداري قزوين اذعان کرد: بايد در اين اجلاس مديريت شهري با معرفي قزوين و زمينه هاي تشويقي اعتماد و اطمينان سرمايه گذاران را جلب نمايد .
وي اقدام مديريت شهري را در ميزباني اجلاس شهرداران جاده ابريشم ستود وبيان کرد: اگر بتوانيم قزوين را در حد شايسته معرفي کنيم سرمايه گذاران با توجه به ظرفيت هاي موجود استقبال خواهند کرد.
حبيبي در پايان يادآورشد: با توجه به اينکه برگزاري اين اجلاس در حوزه مديريت شهري مي باشد شهرداري قزوين بايد از اين فرصت استثنايي در راستاي توسعه ورونق شهر استفاده کند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط