یکشنبه ۱۳۹۳/۰۹/۱۶

رحيمي، معاون استاندار قزوين:

برگزاري اجلاس جاده ابريشم فرصت مناسبي براي شناسايي قزوين مي باشد

شهرداري قزوين براي شناساندن بيشتر قزوين به جهانيان، بايد استراتژي و راهبرد مشخص در پيشبرد اهداف با استفاده از فرصت ها در اجلاس جاده ابرايشم داشته باشد.

 

معاون سياسي امنيتي استانداري قزوين با تقدير از تلاش شهردار قزوين براي اخذ ميزباني اجلاس شهرداران راه ابريشم گفت: شهرداري قزوين بايد پيش از برگزاري اجلاس شهرداران جاده ابريشم استراتژي و راهبرد مشخص در پيشبرد اهداف با استفاده از فرصت ها داشته باشد.
 ايوب رحيمي اظهار کرد:ظرفيت ها و مزيت هاي خدادادي در کشور و استان قزوين وجود دارد که متاسفانه برغم همه حسن نيت ها استفاده مناسبي از فرصت هاي موجود فرايند توسعه و تحقق آن در حوزه هاي مختلف مطابق برنامه ها و چشم اندازها نشود.
وي با اشاره به اين که به آينده روشن در استان اميدوار هستيم، افزود: شهرداري قزوين بايد در برگزاري اجلاس شهرداران جاده ابريشم در سال2016 استفاده از تجربه هاي گذشته و بويژه داشتن افق هاي کلان و فراملي و منطقه اي را مورد توجه قرار دهد.
معاون سياسي امنيتي استانداري قزوين برگزاري اجلاس مذکوردر قزوين را اقدامي بسيار ارزشمند دانست وخاطرنشان کرد: فرصت برگزاري اين اجلاس زماني مناسبي براي معرفي ظرفيت هاى بزرگ و قابليت هاي اقتصادي و گردشگري در استان قزوين است.
 رحيمي تاکيد کرد: شهرداري قزوين بايد به منظور هر چه مطلوب برگزار کردن اين اجلاس در راستاي تدوين يک استراتژي منطقي و مناسب، با فهرست مهمترين نقاط ضعف و قوت و فرصت ها و تهديدها، به منظور استفاده از پتانسيل ها و فرصت ها در راستاي خنثي کردن تهديدها اقدامات لازم را انجام دهد.
معاون سياسي امنيتي استانداري قزوين اعلام کرد: توسعه پايدار مستلزم برنامه‌ريزي مديريت و بهره برداري بهينه از منابع در اختيار است و يکي از مهمترين زمينه‌‌هايي که با توجه به قابليت‌هاي تاريخي، فرهنگي و محيطي کشورمان مي تواند در روند توسعه استان قزوين مؤثر واقع شود صنعت گردشگري است وشهرداري قزوين در برگزاري اين اجلاس بايد توجه به اين موضوع را در دستور کار خود قرار دهد.
رحيمي در پايان با تقدير از پيگيري هاي مهندس نصرتي شهرداري قزوين براي اخذ ميزباني اجلاس شهرداريان راه ابريشم در سال 2016 در قزوين يادآور شد: در شرايطي که اقتصاد کشور نياز به بهره‌گيري از سرمايه اميد براي ايجاد رونق و رشد دارد، هرگونه تلاش براي بهره‌گيري از خرد‌‌جمعي و تدبير راهگشا و شايسته تقدير است. 
پايان پيام 

تصاویر مرتبط