یکشنبه ۱۳۹۳/۰۹/۱۶

شمسيني، سرپرست امور نواحي شهرداري قزوين تصريح کرد؛

استفاده از دانش روساي نواحي در تدوين بودجه شهرداري قزوين

به علت ارتباط نزديک روساي نواحي با شهروندان و هماهنگ بودن با اعضاي شوراياران،آنان به نيازهاي واقعي آگاهي کامل دارند و مي توانند در تهيه پيش نويس بودجه سال 94 کمک شاياني به سازمان هاي شهرداري کنند.

 

عليرضا شمسيني، سرپرست حوزه هماهنگي امور نواحي شهرداري قزوين گفت: به علت ارتباط نزديک روساي نواحي با شهروندان و هماهنگ بودن با اعضاي شوراياران،آنان به نيازهاي واقعي آگاهي کامل دارند و مي توانند در تهيه پيش نويس بودجه سال 94 کمک شاياني به سازمان هاي شهرداري کنند.
به گزارش روابط عمومي حوزه هماهنگي امور نواحي شهرداري قزوين؛ شمسينيدر جلسه هماهنگي که با حضور معاون حمل و نقل و ترافيک، مديران عامل سازمان حمل و نقل و ترافيک و اتوبوسراني درباره بررسي مشکلات نواحي شهري برگزار شد ، افزود: پيشنهادات روساي نواحي شهري اغلب بر گرفته از نيازهاي واقعي شهروندان است.
وي با قدرداني از عملکرد مثبت و تعاملي حوزه معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري و سازمان هاي وابسته براي همکاري کامل با روساي نواحي افزود: اقدامات مثبتي در سال گذشته انجام شد که ضرورت دارد در سال آينده با برنامه ريزي دقيق تر و همکاري بيشتر اقدامات مطلوب تري براي ارتقاي سطح کمي و کيفي ارايه خدمات در قالب پيش نويس بودجه درنظر گرفته شود.
شايان ذکر است؛ در پايان مديرعامل سازمان ترافيک و سازمان اتوبوسراني به تشريح عملکرد سال گذشته خود و شرح وظايف سازمان هاي خود پرداختند .

 

تصاویر مرتبط