دوشنبه ۱۳۹۳/۰۹/۱۰

فدايي فر،مدير منطقه يک شهرداري قزوين خبرداد:

کاهش30درصدي درآمد منطقه يک شهرداري قزوين در آبان‌ماه امسال

بودجه منطقه يک شهرداري قزوين در آبان‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه 30 درصد کاهش داشته است.

 

کيومرث فدائي فر، مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: با پيگيري ها و عملکرد مطلوب واحدهاي مالي و درآمدي رقمي بالغ بر 3ميليارد و 800ميليون ريال درآمد در آبان‎ماه امسال جذب شد.
به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ کيومرث فدايي فر افزود: اين درآمدها صرف امور خدمات شهري و پروژه‌هاي عمراني مي‌شود.
وي با اشاره به وضعيت رکود بخش مسکن و کاهش ساخت و سازها اظهار کرد: درآمدزايي شهرداري‌ها با اين وضعيت دچار چالش شده است که در اين راستا منطقه يک شهرداري قزوين با نصب انواع بنرها مبني بر پرداخت به موقع عوارض به شهرداري و پيگيري مطالبات شهرداري از محل جرائم کميسيون ماده صد، عوارض کسب وپيشه، عوارض نوسازي، عوارض خودرو و... موفق به کسب اين ميزان درآمد و مبلغ 3ميليارد و800ميليون ريال از بودجه مصوب شده است.
مديرمنطقه يک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: درآمد منطقه يک شهرداري قزوين در آبان‌ماه سال گذشته بالغ بر 5ميليارد و 450ميليون ريال بود که در همين مدت در سال‌جاري با 30 درصد کاهش به 3ميليارد و 800ميليون ريال رسيده است.
فدايي فر با قدرداني از شهروندان از آنان خواست با پرداخت به موقع عوارض خدمتگزاران خود را در نحوه مطلوب خدمات رساني ياري کنند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط