یکشنبه ۱۳۹۳/۰۹/۰۹

مافي، کارشناس سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

ايستگاه‌هاي تاکسي و اتوبوس شهر قزوين بررسي مي‌شوند

ايستگاه هاي تاکسي و اتوبوس سطح شهر قزوين به لحاظ فني و ترافيکي بررسي مي شوند.

بهنام مافي،کارشناس سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: ايستگاه‌هاي تاکسي و اتوبوس سطح شهر قزوين به لحاظ فني و ترافيکي بررسي مي شوند. 

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، بهنام مافي افزود: دهمين جلسه کميته ايمني با حضور کارشناسان سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، پليس راهور، مديرعامل سازمان اتوبوسراني، نماينده سازمان تاکسيراني، کارشناسان سازمان‌هاي مرتبط با موضوعات قابل طرح برگزار شد.
وي اضافه کرد: يکي از بحث هاي محوري اين جلسه طرح بازنگري جانمايي و وضعيت برخي از ايستگاه هاي تاکسي واتوبوس سطح شهر قزوين بود.
کارشناس واحد مطالعات و طراحي آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: برخي از ايستگاه هاي تاکسي و اتوبوس سطح شهر قزوين به لحاظ ايمني، ايجاد گره ترافيکي و مواردي از اين قبيل در مکان مناسبي احداث نشده است.
مافي تصريح کرد: همچنين برخي ديگر از ايستگاه‌ها با مشکلات فني از قبيل مستهلک شدن تابلوها روبرو شده اند که بايد در اسرع وقت نسبت به رفع اين مشکلات اقدام شود.
وي گفت: در اين جلسه مقرر شد تيمي متشکل از نماينده سازمان‌هاي اتوبوسراني، تاکسيراني و پليس راهور براي انجام بازديد ميداني از وضعيت ايستگاه‌هاي تاکسي و اتوبوس سطح شهر قزوين به لحاظ ايمني و ترافيکي تشکيل شود تا بازديدهاي لازم از اين ايستگاه‌ها صورت گيرد.
کارشناس واحد مطالعات و طراحي آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: هدف اصلي از تشکيل اين تيم و انجام بازديدهاي ميداني اين است که راهکارهاي مناسب اتخاذ شود تا ضمن خدمات رساني به شهروندان مشکلاتي که در بحث ايمني و ترافيکي اين ايستگاه ها وجود دارد، حذف شده يا به حداقل ممکن برسد.
مافي اظهار کرد: يکي ديگر از بحث هاي مورد بررسي در اين جلسه، ساماندهي و يکپارچه کردن خدمات دهي سامانه تاکسي133تاکسيرانان و کوروش تاکسي بود که تحت نظارت سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين قرار دارند.
وي افزود: باتوجه به اين که سازمان تاکسيراني اقدام به تجميع شرکت هاي حمل و نقل درون شهري کرده است، درنظر گرفتن برخي از موارد در اجراي اين طرح به لحاظ ترافيکي ضرورت دارد.
کارشناس واحد مطالعات و طراحي آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با شااره به نکات قابل اجرا در احداث شرکت هاي حمل و نقل درون شهري اضافه کرد: قرار گرفتن اين دسته از شرکت ها در يک محدوده از شهر قزوين و جانمايي ايستگاه هاي اين شرکت ها در سطح شهر به گونه اي که ضمن عدم ايجاد مزاحمت براي کسبه موجب اختلال در وضعيت ترافيکي معابر سطح شهر قزوين نيز نشود.
مافي يادآور شد: براساس دستورالعمل در اين جلسه نيز به درخواست هاي مردمي رسيدگي شد.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط