چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۷/۱۶

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبرداد؛

پايان خط کشي معابر و سرعت کاه‌هاي نواحي منفصل شهري قزوين

سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خط کشي معابر و سرعت کاه هاي نواحي منفصل شهري قزوين را به اتمام رساند.

 

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: به مناسبت بازگشايي مدارس خط کشي معابر و سرعت کاه‌هاي نواحي منفصل شهري قزوين به اتمام رسيد.
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: در اين طرح پيرو تأکيد شهردار قزوين با توجه بيشتر به نواحي منفصل شهري، خط کشي طولي، رنگ آميزي سرعت کاه ها و خط کشي محل گذر عابران پياده در نواحي منفصل شهري چوبيندر، ناصرآباد، انديشه، نجف آباد، وثوق آباد و اسماعيل آباد انجام شد.
وي اضافه کرد: اين طرح در قالب ستاد مهر و به مناسبت بازگشايي مدارس و ايمن سازي محل گذر دانش آموزان در 4 اکيپ کاري به صورت شبانه و از ساعت 12 شب تا 5صبح انجام شد.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: اعتبار هزينه شده براي اجراي طرح ستادمهر به مناسبت آغاز سال تحصيلي دانش آموزان 500ميليون تومان است.
عرشيان تصريح کرد: عمليات اجرايي ايمن سازي معابر و اقدامات موردنياز حوزه حمل و نقل و ترافيک شهر قزوين در قالب طرح ستادمهر از 20شهريورماه سال جاري آغاز شده و تا 15مهرماه ادامه دارد.
وي يادآور شد: تاکنون اين طرح 90درصد پيشرفت فيزيکي داشته ومعابري که نياز به خط کشي و رنگ آميزي داشت با برگزاري جلسات متعدد و همکاري پليس راهور و نماينده آموزش و پرورش شناسايي شده است.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط