شنبه ۱۳۹۳/۰۷/۱۲

هي‌نان، مدير شرکت همکاري بين المللي CITIC کشور چين مطرح کرد؛

آمادگي کامل شرکت بين المللي CITIC چين براي همکاري با شهرداري قزوين

شرکت همکاري بين المللي CITIC کشور چين آمادگي کامل دارد تا طرح‌هاي عمراني و مديريت شهري شهرداري قزوين را با روش فاينانس با سرعت مناسب اجرايي کند.

 

هي‌نان، مدير شرکت همکاري بين المللي CITIC کشور چين گفت: اين شرکت آمادگي کامل دارد تا طرح هاي عمراني و مديريت شهري شهرداري قزوين را با روش فاينانس با سرعت مناسب اجرايي کند.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ هي نان در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاري بين شرکت بين المللي CITIC کشور چين و شهرداري قزوين با اشاره به روابط بسيار مطلوب دو کشور ايران و چين افزود: خوشبختانه در سال‌هاي گذشته روابط اين دو کشور رو به پيشرفت بوده است.
هي نان با اظهار خوشحالي مبني بر همکاري با شهر قزوين براي اجراي طرح‌هاي عمراني گفت: سفر رئيس جمهوري ايران به چين نشان دهنده پيشرفت مناسبات سياسي و اقتصادي است و به زودي رئيس جمهوري چين هم به کشور شما سفر خواهد کرد و بر اين اساس  بايد از اين فرصت براي کارهاي مشترک به خوبي استفاده کرد.
مدير شرکت همکاري هاي بين المللي CITIC با اشاره به مشارکت در اجراي طرح هاي مهم با شهرداري تهران، شيراز، اصقهان و تبريز افزود: بسيار علاقمند هستيم با شهرداري قزوين هم همکاري مستمر داشته باشيم.
 وي افزود: بايد مسير ترک تشريفات طي شود و پس از کسب مجوزهاي لازم زمينه اجرايي شدن کار فراهم شود و سرعت کار بستگي به همکاري و تلاش طرفين خواهد داشت.
هاي نان افزود: حجم فاينانس ايران و چين بالغ بر 45 ميليارد دلار است که از اين منبع مي توانيم براي اجراي پروژه هاي مختلف استفاده کنيم و براي هفت طرح شهرداري قزوين از اين روش استفاده کنيم.
مدير شرکت همکاري هاي بين المللي CITIC بيان کرد: شرکت چيني بر اساس مقررات قاينانس دو دولت کار مي کند و اگر در زمان اجرا روش هاي بهتري عملياتي باشد براي تسريع در کار مورد توجه قرار خواهد گرفت.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط