سه‌شنبه ۱۳۹۳/۰۷/۰۸

کاظمي، مدير عامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين:

جشنواره " عمو باغبان و مبارک " در مهد کودک هاي قزوين اجرا مي شود.

جشنواره عمو باغبان و مبارک با هدف افزايش روحيه نشاط و شادابي کودکان و آموزش فرهنگ صحيح نگهداري از فضاي سبز شهري هر روز در يک مهد کودک قزوين برگزار مي شود.

 

سيد مهدي کاظمي ، مدير عامل سازمان پارک ها و فضاي سبز گفت: برگزاري جشنواره عمو باغبان و مبارک با موضوع فضاي سبز و آموزش چهره به چهره کودکان در خصوص نقش و اهميت فضاي سبز و ضرورت حفظ و نگهداري آن مهمترين هدف اين جشنواره است.
به گزارش روابط عمومي سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين؛ کاظمي از ديگر اهداف برگزاري اين جشنواره را ايجاد شور و نشاط اجتماعي در بين کودکان و اجراي نمايش شاد و مفرح براي تشويق نو نهالان به انس با فضاي سبز و محيط زيست و جذب هميار فضاي سبز برشمرد.
مدير عامل سازمان پارک ها و فضاي سبز افزود: از طريق  آموزش چهره به چهره کودکان و استفاده از تاثيرات شگرف هنر  در صدديم ، انگيزه حفاظت از فضاي سبز را بين کودکان تقويت کنيم.
وي ادامه داد: روابط عمومي سازمان پارک ها و فضاي سبز آمادگي دارد تا با درخواست مديران مهدکودک ، اين برنامه شاد و مفرح و در عين حال آموزشي را براي نونهالان مهد کودک اجرا نمايد.
 لازم بذکر است اين برنامه تا کنون در بيمارستان قدس کودکان و مهد کودک هاي آتنا ، مهرک ، قاصدک و مهد گلهاي زندگي اجرا شده که با استقبال بي نظير کودکان مهد همراه بوده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط