پنجشنبه ۱۳۹۳/۰۷/۰۳

منتظري ، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

تشکل هاي مردم نهاد مسير رودخانه باراجين توسط گروه هاي خود جوش مردمي پاکسازي شد

مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين از پاکسازي و جمع آوري پسماند تخليه شده در مسير رودخانه باراجين توسط گروه هاي مردمي خبر داد.

 
 
مجتبي منتظري، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: در حرکتي خودجوش و نمادين کار پاکسازي مسير رودخانه باراجين از پسماندها توسط گروه هاي مردمي و دوستدار محيط زيست انجام شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ منتطري اعلام کرد:

در اين حرکت خودجوش و نمادين که صبح جمعه بيست و هشتم شهريور ماه با هدف نهادينه کردن مشارکت مردم و دستگاه‌هاي اجرايي و فرهنگ سازي براي حفظ بهداشت و نظافت شهر و محل زندگي انجام شد جمع کثيري از دوستداران طبيعت و محيط زيست اقدام به پاکسازي و جمع آوري پسماند رها شده در دامان طبيعت کردند.
منتظري  ميل به نظافت و پاكيزگي را امري ذاتي دانست و بر بالابردن سطح توقع مردم از بهداشت و نظافت و مشارکت آنان دراين خصوص تاكيد کرد.
منتظري بر جلب توجه بيشتر اقشار جامعه و نهادينه کردن موضوع نظافت عمومي در قالب فرهنگ عمومي تاکيد و خاطر نشان کرد: حضور موثر مردم در پاکسازي عمومي شهر ارتقاءسطح بهداشتي و نظافت عمومي را در بر خواهد داشت.
اين مسئول در پايان اظهار کرد:سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين همواره از چنين برنامه هايي استقبال کرده و شرايط را براي اين عزيزان فراهم مي نمايد در اين برنامه پاکسازي نيز بسته هاي حاوي کيسه زباله، بروشور آموزشي و کيسه ويژه جمع آوري زباله در خودرو در اختيار شرکت کنندگان قرار داده شد در پايان هم تمامي پسماند جمع آوري شده به مجتمع محمد آباد منتقل شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط