دوشنبه ۱۳۹۳/۰۶/۳۱

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبرداد؛

شست وشو و تعمير پله برقي پل‌هاي هوايي سطح شهر قزوين

پل هاي هوايي سطح شهر قزوين به مناسبت فرارسيدن سال تحصيلي جديد شست وشو شده و پس از بازبيني فني، تعمير مي شوند.

 

 

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: پل هاي هوايي سطح شهر قزوين به مناسبت فرارسيدن سال تحصيلي جديد شست وشو شده و پس از بازبيني فني، تعمير مي شوند.
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين هرساله به مناسبت فرارسيدن آغاز سال تحصيلي يک سري از اقدامات را در دستورکار قرار مي دهد.
وي اضافه کرد: هدف از انجام اين اقدامات که در قالب ستادمهر صورت مي گيرد، افزايش ايمني در معابر سطح شهر قزوين است تا با افزايش حجم ترافيک عبوري، دانش آموزان با مشکل تردد روبرو نشوند.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: از جمله اقداماتي که در قالب ستادمهر انجام شده شست وشوي پل هاي عابر پياده و تعمير کلي پله هاي برقي پل هاي عابرپياده است.
عرشيان تصريح کرد: در اين راستا پل هاي هوايي مقابل ترمينال آزادگان و مقابل آتش نشاني شهيدبابايي شست و شو شد.
وي گفت: همچنين به منظور تسهيل در استفاده از پل عابرپياده مقابل ترمينال آزادگان پله برقي اين پل هوايي بازبيني فني و در صورت نياز تعمير مي شود.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: عمليات بازبيني فني و تعميرات کلي پله برقي پل هوايي مقابل ترمينال آزادگان به مدت دو روز انجام مي شود بنابراين پله برقي اين پل هوايي در روز30شهريورماه سال جاري خاموش است.

 

تصاویر مرتبط