چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۴/۱۸

عرشيان، مدير عامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

ساکنان خيام قزوين براي دريافت کارت تردد اصلي اقدام کنند

ساکنان محدوده طرح پياده راه خيام قزوين براي دريافت کارت تردد اصلي اقدام کنند.

مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: ساکنان محدوده طرح پياده راه خيام  قزوين براي دريافت کارت تردد اصلي اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: يکي از اقدامات اوليه‌اي که براي اجراي هرچه بهتر طرح پياده راه خيام توسط سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين انجام شد، صدور کارت تردد وسايل نقليه ساکنان محدوده طرح بود.
وي اضافه کرد: مراحل شناسايي و ثبت نام از ساکنان محدوده اجراي طرح پياده راه خيام(حدفاصل چهارراه شهرداري تا سه راه خيام) توسط کارشناسان سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين انجام شد و اين افراد براي دريافت کارت تردد خود در روزهاي اعلام شده به سازمان مراجعه کردند.
مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين اضافه کرد: از ميان افرادي که براي دريافت کارت تردد ثبت نام کرده بودند، 400نفر به سازمان مراجعه کرده و کارت تردد وسيله نقليه خود را دريافت کردند.
عرشيان عنوان کرد: حدود 200نفر ديگر از ساکنان محدوده اجراي طرح پياده راه خيام علي رغم اين که مراحل ثبت نام را انجام داده و کارت تردد وسيله نقليه براي آنان صادر شده است اما تاکنون نسبت به دريافت کارت تردد وسيله نقليه خود از سازمان اقدام نکرده اند.
وي تصريح کرد: از اين دسته از شهروندان قزويني تقاضا مي شود براي دريافت کارت تردد وسيله نقليه خود به باجه پرسش و پاسخي که در پارکينگ سرچشمه راه اندازي شده مراجعه کنند.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: نماينده اين سازمان در باجه پرسش و پاسخ پارکينگ سرچشمه مستقر بوده و کارت تردد وسيله نقليه اين دسته از متقاضيان را به آنان تحويل مي دهد.
عرشيان بيان کرد: آن دسته از شهرونداني که کارت تردد وسيله نقليه خود را دريافت کرده اند با توجه به اين که آن کارت ها به صورت موقت صادر شده بود، نسبت به تحويل آن به نماينده سازمان در پارکينگ سرچشمه و دريافت کارت تردد اصلي اقدام کنند.
وي خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا مي شود کارت تردد وسيله نقليه را در قسمت پايين گوشه سمت چپ شيشه خودرو نصب کنند تا توسط نيروهاي پليس و نگهبان محله خوانا باشد.
مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد: پليس و نيروهاي نگهبان محله پلاک خودرو را با پلاک درج شده در روي کارت تردد مقايسه مي کنند تا در صورت مغايرت اين دو پلاک با يکديگر نسبت به جريمه خودرو اقدام کنند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط