چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۴/۱۱

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

پارک حاشيه اي در محدوده اجراي طرح پياده راه خيام جريمه نقدي دارد

پارک حاشيه اي در محدوده اجراي طرح پياده را خيام جريمه نقدي به دنبال دارد

 

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: پارک حاشيه اي در محدوده اجراي طرح پياده را خيام جريمه نقدي به دنبال دارد.
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: طرح پياده راه خيام از روزجمعه ششم تيرماه سال جاري اجرايي شده است.
وي با اشاره به ساعات تردد وسايل نقليه در محدوده پياده راه خيام افزود: کوچه شهيدخالقي واقع در خيابان خيام به صورت24ساعته تحت کنترل نيروهاي نگهبان محله بوده و فقط ساکنان داراي برچسب تردد متقاضيان استفاده از پارکينگ مجاز به تردد هستند.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين اضافه کرد: شهروندان مي توانند از پارکينگ هاي خيام، سرچشمه والغدير که پارکينگ هاي عمومي واقع در اين محدوده از شهر قزوين هستند، استفاده کنند.
عرشيان ادامه داد: مسير دسترسي به اين پارکينگ ها نيز کوچه شهيد خالقي است.
وي عنوان کرد: شهرونداني که قصد ورود به پارکينگ هاي مذکور را دارند مي توانند با دريافت قبض از نگهبان محله وارد محدوده اجراي طرح پياده راه خيام شده و نسبت به پارک خودروي خود رد پارکينگ اقدام کنند.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: اگر کسي به هر دليلي قبض ورود به پارکينگ را دريافت کند اما اقدام به پارک حاشيه‌اي در خيابان کند، جريمه مي شود.
عرشيان گفت: خيابان خيام از ساعت 6صبح تا 13عصر مسدود بوده و به منظور تخليه و بارگيري واحدهاي تجاري مستقر در محدوده اجراي طرح پياده راه خيام از ساعت 13تا15عصر براي تردد وسايل نقليه باز است.
وي بيان کرد: از ساعت 15 عصر تا23 شب مجددا خيابان مسدود شده و از 23 شب تا 6صبح روز بعد نيز براي تردد وسايل نقليه باز است.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: ساکنان محدوده اجراي طرح پياده راه خيام که به هر دليلي موفق به دريافت کارت تردد نشدند، مي توانند با مراجعه به نماينده سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين که در پارکينگ سرچشمه مستقر شده است، نسبت به دريافت کارت تردد اقدام کنند.
عرشيان ابراز کرد: همچنين شهروندان مي توانند پاسخ سوالات خود در خصوص اجراي طرح پياده را خيام را نيز از نماينده سازمان که در پارکينگ سرچشمه مستقر شده است، پيگيري کنند.
وي اظهار کرد: نماينده سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين همه روزه از ساعت 8صبح تا13 عصر و 16 تا20عصر در محل پارکينگ سرچشمه آماده ارائه خدمات به شهروندان قزويني است.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با اشاره به نحوه تردد آژانس ها در اين محدوده گفت: تردد آژانس133 براي پياده و سوارکردن مسافر در کوچه هاي محدوده اجراي طرح پياده راه خيام مجاز است.
عرشيان يادآور شد: درصورتي که شهروندان محترم پاسخ سوالات خود را موفق نشدند از نماينده سازمان مستقر در پارکينگ سرچشمه دريافت کنند، مي توانند با برقراري تماس تلفني با شماره 33356483 سوالات خود را با کارشناسان سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين درميان بگذارند.
پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط