یکشنبه ۱۳۹۳/۰۳/۱۸

شفيعي، مدير عامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين:

پس از 32 ساعت تلاش، جنازه مرد 56 ساله از چاه خارج شد

جنازه مرد سقوط کرده در چاه قزوين پس از 32 ساعت تلاش مداوم عوامل سازمان خدمات ايمني و آتش نشاني قزوين از اعماق زمين پيدا شد.

 

مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين که به اتفاق نيروهاي عملياتي اين سازمان از اولين دقايق وقوع اين رخداد در محل حادثه حضور داشته و به طور مستمر بر نحوه اجراي عمليات نجات نضارت داشت، گفت:ده‌ها نجاتگر سازمان آتش نشاني قزوين در اين عمليات فعال بودند.
سيدعلي شفيعي افزود:خبر وقوع اين حادثه ساعت 11 شنبه 17 خرداد ماه جاري به ستاد فرماندهي آتش نشاني اعلام شد که بلافاصله دو گروه تخصصي امداد و نجات اين سازمان به محل وقوع حادثه در بازار قزوين اعزام شدند.
وي اظهار کرد: به محض رسيدن نيروهاي آتش نشاني به محل حادثه و به علت بافت فرسوده بازار و شکستگي لوله فاضلاب در اين مجموعه نسبت به ايمن سازي محيط اطراف چاه اقدام شد.
مدير عامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين نشت آب و سست بودن خاک را از دلايل اصلي ريزش ديواره چاه و گرفتار شدن فرد مذکور عنوان کرد و افزود: شرايط بسيار پيچيده و دشوار مکان حفاري چاه و احتمال رخ دادن ريزش هاي جانبي از يک سو و عدم امکان استفاده از ماشين آلات سنگين به دليل بافت فرسوده و معابر باريک بازار از سوي ديگر موجب شده تا عمليات جستجو ساعت ها ادامه يابد.
وي در پايان از استانداري،نيروي انتظامي،شهرداري،امورقنايي،بازيافت،نوسازي شهرداري،اداره آب و کسبه بازار و تمامي کساني که در اين عمليات با سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين همکاري کردند تشکر کرد.
پايان پيام
 
 

تصاویر مرتبط