شنبه ۱۳۹۳/۰۳/۰۳

محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس:

مشکلات زيست محيطي شهرها با هم انديشي حل شود

با همفکري، هم انديشي و همگرايي و برگزاري نشست‌هاي تخصصي بايد مشکلات زيست محيطي شهرها حل شود.

 

نماينده مردم قزوين، البرز و آبيک در مجلس شوراي اسلامي گفت:با همفکري و همگرايي و برگزاري نشست‌هاي تخصصي بايد مشکلات زيست محيطي شهرها حل شود.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ داوود محمدي در نشست تخصصي روساي شوراهاي اسلامي شهرداران و مديران کل حفاظت محيط زيست در ارتباط با مسير راه سبز با اشاره به ضرورت تشکيل اين جلسه با توجه به مشکلات موجود اظهار کرد: مسئولان مربوطه استان‌هاي حاضر در اين جلسه از ظرفيت‌هاي بالايي برخوردار هستند تا بتوانند تحولي در اين زمينه ايجاد کنند.
وي با بيان اينکه اعضاي حاضر در اين جلسه مي‌توانند با اتخاذ و اجراي تصميم مطلوب به عنوان الگويي در مناطق باشند تا مشکلات موجود در اين زمينه برطرف شود، گفت: امروز مسايل مربوط به توسعه شهري از يک طرف مورد مطالبه جدي مردم است و از طرف ديگر آلودگي محيط زيست دغدغه جدي مسئولان است.
اين مقام مسوول با بيان اينکه ما از نظر زيست محيطي در شرايط بحراني قرار داريم، تصريح کرد: در هر يک از شاخص‌هاي مقياس جهاني وضعيت نامطلوب داريم که اکنون به دغدغه تبديل شده است.
محمدي اضافه کرد: متاسفانه سال‌هاي گذشته در برنامه‌ريزي‌هاي بهبود وضعيت محيط زيست در کشور نگاه کلان نداشتيم که امروز در اين شرايط بتوانيم تدابير خوبي بيانديشيم.
وي عنوان کرد: برگزاري اين جلسه براي رفع مشکلات محيط زيست کمک مي‌کند چراکه در اين جلسه همگرايي و هم‌انديشي مديران مربوط استان‌ها وجود دارد که بايد اين همفکري و استفاده از تجربه‌هاي يکديگر در اين جلسه‌ها ادامه يابد.
وي به آتش‌سوزي انبار بزرگ روغن در شهر قزوين در روزهاي اخير اشاره کرد و گفت: در اين حادثه يک همت استاني با ساير استان‌ها صورت گرفت که حاصل آن نتيجه خوبي در مهار آتش‌سوزي بود که اين بيانگر اين است که با همدلي و اتحاد يکديگر مي‌توانيم اقدامات خوبي را انجام بدهيم.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط