چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۲/۳۱

منتظري، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين خبر داد؛

برگزاري نهمين آزمون دوره آموزشي بهداشت و ايمني پاکبان در قزوين

براي ارتقاء سطح دانش و مهارت کارگران خدمات شهري شهرداري قزوين نهمين دوره آزمون پاکبانان برگزار شد.

مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين  گفت:براي ارتقاء سطح دانش و مهارت کارگران خدمات شهري شهرداري قزوين نهمين دوره آزمون پاکبانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ مجتبي منتظري افزود: در سال 89 مرکز آموزش پاکبان قزوين براي اولين بار در کشور با همکاري سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور تاسيس و پس از آن دوره هاي آموزشي پاکبان به اجرا درآمد.
وي بيان کرد: تهيه و تدوين استاندارد شغل و آموزش پاكبان و ثبت آن در سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و ايجاد مركز آموزش پاكبان و اجراي دوره هاي آموزش پاكبان يکي از مهمترين اقدامات سازمان در چند سال اخير بوده به طوري که  از سال 89 تا 93،هجده دوره آموزش پاكبان و51هزار و 300 نفر ساعت دوره آموزشي برگزار شده است.
وي افزود: آزمون دوره نهم نيز بر اساس اهداف اين سازمان و در راستاي ارتقاء سطح دانش و مهارت فردي در زمينه پاکبان برگزار شد و در قالب آن بيش از 285 كارگر امور خدمات شهري شهرداري قزوين تحت آموزش قرار گرفته اند.
وي گفت: پس از طي دوره و انجام آزمون كتبي و عملي گواهينامه مهارت پاکبان توسط اداره کل آموزش فني و حرفه اي قزوين اعطا خواهد شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط