چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۲/۳۱

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبرداد؛

پاسخگويي منطقه2شهرداري قزوين به 477پيام مردمي

مدير منطقه 2 شهرداري قزوين از پاسخگويي سامانه137 اين منطقه به 477 تماس در ارديبهشت ماه خبر داد.


مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در ارديبهشت ماه 93 با سامانه137 منطقه 2 شهرداري477تماس گرفته شده كه161مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت، مرمت و لكه گيري و نگهداري معابر بوده است.
به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين؛ فرامرز صادقي افزود: بعد از مسئله مربوط به آسفالت، مرمت و لكه گيري و نگهداري معابر بيشترين تماس شهروندان مربوط به جلوگيري از ساخت وساز غير مجازمي باشد كه مشكلات فراواني را بوجود آورده است.
صادقي در ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.
صادقي در پايان گفت: از همشهريان درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137 نسبت به اعلام آدرس دقيق، مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند.
در پايان قابل ذكر است؛ تعداد زيادي از درخواستها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايستي حل و فصل گردد كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايستي انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد.
سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.
لازم به ذكر است از 477 پيام دريافت شده به442 پيام رسيدگي واقدام شده و35پيام در دست بررسي مي باشد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط