چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۲/۲۴

دودانگه، مدير هماهنگي امور اجرائي شهر شهرداري قزوين:

از طرح ها و ايده هاي نو در حوزه مديريت شهري استقبال مي‌شود

از طرح ها و ايده هاي نو و بديع در زمينه اقتصادي , فرهنگي و اجتماعي در حوزه مديريت شهري استقبال مي شود.

مدير هماهنگي امور اجرايي شهر شهرداري قزوين گفت: از طرح ها و ايده‌هاي نو و بديع در زمينه اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي در حوزه مديريت شهري استقبال مي شود.

محمد دودانگه در همايش شوراياران افزود: معمولا در مديريت شهري بيشتر به مباحث عمراني توجه شده و کمتر به فرهنگ شهر نشيني پرداخته مي شود، براي مثال بستن کمربند ايمني توسط دستگاه هاي فرهنگي از جمله صدا و سيما فرهنگ سازي شد و انتظار مي رود شوراياري ها با همکاري نواحي و مساجد محل نسبت به احيا فرهنگ هايي از قبيل رفت و روب جلوي درب منازل , آبياري فضاي سبز درب منازل و حفظ و نگهداري اماکن عمومي و احساس مسئوليت نسبت به آنها و ...کوشش کنند.
وي با اشاره به حوادث رويداده در مناطق سه گانه شهرداري تصريح کرد : با توجه اينکه منطقه 3 شهرداري قزوين جزء مناطق نوساز شهري است اما متاسفانه بيشترين حوادث مرتبط با آب در اين منطقه روي مي دهد.
مدير هماهنگي امور اجرايي شهر پس از اشاره به گزارش عملکرد نواحي در سال گذشته افزود: اميدواريم در سال جديد نواحي با جديت و هماهنگي بيش از پيش خدمات را به شهروندان ارائه کنند.
وي در ادامه افزود: بايد ارتباط شوراياران با شهرداري و شهروندان به صورت دوسويه باشد و شوراياران موظفند تا با انتقال مشکلات و درخواست هاي شهروندان به شهرداري و درخواست هاي شهرداري به آنها شهرداري را ياري کنند تا با جذب منابع مالي بتواند برنامه ريزي در جهت رفع معضلات را در دستور کار خود قرار دهد.
دودانگه در پايان ارائه خدمات بهينه به شهروندان را از وظايف اصلي شهرداري و مديريت متحد شهري دانست که شهروندان مي توانند با پرداخت به موقع عوارضات، خدمت گذاران خود را در ارائه خدمات بهتر ياري کنند.
پايان پيام

تصاویر مرتبط