سه‌شنبه ۱۳۹۳/۰۲/۱۶

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

بازديد اعضاي شورا و مديران شهرداري بابل از پروژه‌هاي سازمان ترافيک شهرداري قزوين

جمعي از اعضاي شورا و مديران شهرداري بابل از پروژه‌هاي در دست اجراي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين بازديد کردند.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: جمعي از اعضاي شورا و مديران شهرداري بابل از پروژه هاي در دست اجراي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين بازديد کردند.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: با توجه به هماهنگي هايي که صورت گرفته بود جمعي از اعضاي شورا و مديران شهرداري بابل از استان مازندران براي بازديد از پروژه هاي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين به استان قزوين سفر کردند.
وي اضافه کرد: اين هيات در سفر به قزوين در جريان گزارش عملکرد سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين قرار گرفته و از تجربيات کارشناسان و متخصصان سازمان بهره‌مند شدند.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: در خصوص چگونگي اجراي پروژه هاي اصلاح هندسي سطح شهر قزوين، اجراي طرح عابريار در تقاطع هاي شهر و فرهنگ سازي در اين زمينه، احداث پل هاي هوايي، تحقق بودجه سازمان و هوشمندسازي چراغ هاي راهنمايي اطلاعاتي در اختيار اين هيات قرار گرفت.
عرشيان يادآور شد: اعضاي شورا و مديران شهرداري بابل از پروژه‌هاي به بهره‌برداري رسيده و در دست اجراي اين سازمان بازديد ميداني به عمل آوردند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط