سه‌شنبه ۱۳۹۳/۰۱/۰۵

نصرتي، شهردار قزوين:

اتحاد ملي بازتاب تجديد ميثاق با آرمانهاي شهيدان است

بي شک، از مهمترين پيامدهاي تجديد ميثاق با آرمانهاي شهداء، اتحاد و همدلي مردم مسئولان و بيعت دوباره با رهبري خواهد بود.

 

شهردار قزوين گفت: بي شک، از مهمترين پيامدهاي تجديد ميثاق با آرمانهاي شهداء، اتحاد و همدلي مردم مسئولان و بيعت دوباره با رهبري خواهد بود.
به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي در آئين عطر افشاني گلزار شهداء و تجديد ميثاق با آرمانهاي آنان و امام شهداء، گفت: به رسم هر سال و در دقائقي قبل از ورود به سال جديد، نزد شهيدان گلگون کفن آمديم تا ضمن تجديد ميثاق با آرمانهاي آنها، سال 93 را با انرژي و روحيه ي مضاعف آغاز کنيم.
وي با اشاره به جايگاه والاي شهيدان، مردم و مسئولان را نافع اينگونه برنامه ها دانست و حضور خودجوش مردم در گلزار شهداء را ستودني اعلام کرد.
اين مقام مسئول با اشاره به پيام و پيامدي که اينگونه برنامه ها مي تواند در عرصه ملي و بين المللي داشته باشد افزود: بي شک مهمترين پيام حضور هميشه مردم و مسئولان در صحنه و اتحاد و همدلي آنها در سايه بيعت دوباره با رهبري است که در جاي جاي ايران اسلامي تکرار مي شود.
نصرتي اضافه کرد: هيچ گاه آرمانهاي انقلاب و رشادتها و دلاوري رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از يادها نمي رود و نسل جديد بايد از اتفاقات آن روزها آگاه باشد.
شهردار يادآور شد: اين حرکت نمادين، مي تواند الگويي ارزشمند براي نسل جوان و حتي آيندگان باشد، ايرانياني که در سالهاي قبل پيروزي انقلاب و جنگ حضور نداشتند ولي با آرمانها و اهداف اين نظام اسلامي آشنايي دارند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط