دوشنبه ۱۳۹۲/۱۲/۲۶

روزبه، استاندار قزوين:

افتتاح پروژه‌هاي شاخص نقش مهمي در توسعه گردشگري قزوين دارد

افتتاح پروژه‌هاي شاخص از جمله دهکده طبيعت و خط تله سي يژ کامان و زرشک توسط شهرداري قزوين نقش مهمي در توسعه گردشگري قزوين دارد.

 

استاندار قزوين گفت: افتتاح پروژههاي شاخص از جمله دهکده طبيعت و خط تله سي يژ کامان و زرشک توسط شهرداري قزوين نقش مهمي در توسعه گردشگري قزوين دارد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ مرتضي روزبه در آئين افتتاح جاده دسترسي و خط تله سي يژ کامان و زرشک که با مشارکت شهرداري قزوين، سازمان همياري شهرداري هاي استان قزوين و شهرداري محمديه به بهره‌برداري رسيده است، افزود: جاي خوشحالي دارد که در آستانه سال نو شاهد افتتاح پروژههاي شاخص در شهر قزوين توسط شهرداري هستيم که اين پروژه‌ها نقش مهمي در توسعه گردشگري قزوين دارند.
وي بيان کرد: مردم منطقه نمونه گردشگري کامان و زرشک را به عنوان بهترين مکان براي تفريح انتخاب کردند و بايد جلوتر از شهروندان توجه ويژه‌اي به اين مکان‌ها داشته باشيم.
استاندار قزوين افزود: بايد نيازهاي اين منطقه نمونه گردشگري را برطرف کرد چراکه در صورت غفلت برخي افراد به اين منطقه آسيب خواهند رساند.
روزبه گفت: بايد براي توسعه گردشگري در قزوين به دانش گردشگري توجه شود و دانشگاه‌ها بايد در اين حوزه وارد شوند تا کارشناسان گردشگري با سطح علمي بالا در تصميم گيري‌هاي توسعه گردشگري قزوين حضور پيدا کنند.
اين مقام مسوول تصريح کرد: براي توسعه گردشگري قزوين بايد مطالعات و طرح جامع تهيه شود تا تصميم گيري‌هاي منطقي در اين زمينه گرفته شود.
استاندار قزوين بيان کرد: بايد طبيعت شهر قزوين حفظ شود و نبايد بگذاريم با سهل انگاري اين نعمت الهي را از دست بدهيم.
وي بيان کرد: بايد از ظرفيت‌هاي بخش خصوصي براي سرمايه گذاري در منطقه کامان و زرشک استفاده کرد تا توسعه اين منطقه غيرقانوني پيش نرود.
روزبه افزود: بايد بخش‌خصوصي با برنامه‌ريزي و مديريت صحيح در توسعه شهر قزوين فعاليت کنند.
استاندار قزوين بيان کرد: در توسعه منطقه کامان و زرشک بايد از ظرفيت روستاها استفاده کرد و طبيعت روستاها با بهره‌برداري از خدمات روز حفظ شود.
وي بيان کرد: بايد به گونه اي برنامه ريزي شود که همه اقشار جامعه با درآمدهاي متفاوت از اين مکان تفريحي استفاده کنند.  
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط