دوشنبه ۱۳۹۲/۱۲/۲۶

نصرتي، شهردار قزوين:

قطعات پازل توسعه گردشگري قزوين در حال تکميل شدن است

با افتتاح پروژه‌هاي شاخص تفريحي و ساماندهي اماکن مذهبي و تاريخي شهر قزوين قطعات پازل توسعه گردشگري قزوين در حال تکميل شدن است.

 

شهردار قزوين گفت: با افتتاح پروژه‌هاي شاخص تفريحي و ساماندهي اماکن مذهبي و تاريخي شهر قزوين قطعات پازل توسعه گردشگري قزوين در حال تکميل شدن است.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي در آئين افتتاح جاده دسترسي و خط تله سي يژ کامان و زرشک که با مشارکت شهرداري قزوين، سازمان همياري شهرداري‌هاي استان قزوين و شهرداري محمديه به بهره‌برداري رسيده بود، افزود: افتتاح پروژه‌هاي شاخص از برنامه‌هاي بلند مدت مديريت شهري است که در کنار برنامه‌هاي کوتاه مدت در دستور کار قرار گرفته است.
شهردار قزوين افزود: شهر قزوين يک شهر ثروتمند با استعدادهاي فراوان است که بايد متوليان شهر قزوين از اين ثروت‌ها و استعدادها بهره‌برداري مناسبي براي توسعه قزوين کنند.
نصرتي با بيان اينکه بايد قطعات پازل توسعه گردشگري در شهر قزوين به درستي شناسايي و تکميل شوند، گفت: يکي از قطعات پازل توسعه گردشگري شهر قزوين منطقه نمونه گردشگري کامان و زرشک و افتتاح خط تله سي يژ مي‌باشد.
وي افزود: با برنامه‌ريزي که صورت گرفته است و با حمايت فدراسيون و هيات اسکي استان قزوين و سازمان ورزش و جوانان مي‌توانيم پيست اسکي در جايگاه ملي در اين مکان راه‌اندازي کنيم و اين يک فرصت بي‌نظير است.
شهردار قزوين با بيان اينکه قزوين بايد در کشور به خوبي معرفي شود، گفت: بايد از ظرفيت‌هاي بخش خصوصي استفاده کرد تا اين منطقه به بهترين مکان براي ورزش‌هاي زمستاني آماده شود.
شهردار قزوين گفت: با ارتباط گيري که با 35 آژانس مسافرتي صورت گرفته است اين منطقه و دهکده طبيعت يکي از مقصدهاي گردشگري خواهد بود.
اين مقام مسوول بيان کرد: اين قطعات پازل به توسعه قطب گردشگري قزوين که گردشگري مذهبي است کمک خواهد کرد.
وي افزود: با حمايت استانداري قزوين توسعه و ساماندهي امام زاده حسين(ع) به سرعت در حال پيگيري است که در برنامه 2 ساله اجرايي خواهد شد و اين مهم در کنار اماکن مذهبي قزوين از جمله چهار انبياء، دولت خانه و ساير آثار تاريخي، پروژه‌هاي تجاري و اقامتي باعث خواهد شد گردشگري قزوين رونق پيدا کند.
وي گفت: بايد تبليغات از شهر قزوين به درستي انجام شود و تمام ظرفيت‌هاي مذهبي، تاريخي، فرهنگي و دانشگاهي به درستي معرفي شود.
وي گفت: شهر قزوين با وجود داشتن اماکن تاريخي، مذهبي و تفريحي فراوان حداقل گردشگر را دارد که بايد آبرومندانه گردشگري قزوين را توسعه داد.
نصرتي بيان کرد: انجام کارهاي نو فراز و نشيب‌هاي فراواني دارد که بايد با مديريت منسجم به اهداف چشم‌انداز توسعه شهر قزوين برسيم.
پايان پيام
    

 

تصاویر مرتبط