پنجشنبه ۱۳۹۲/۱۲/۱۵

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

سه پل هوايي در محور نوروزيان شهر قزوين در حال احداث است

سه پل هوايي با اعتبار بيش از يک ميليارد تومان در محور نوروزيان شهر قزوين در حال احداث است.

 

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: سه پل هوايي با اعتبار بيش از يک ميليارد تومان در محور نوروزيان در حال احداث است
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: محور دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) در خيابان نورزيان يکي از محورهاي حائزاهميت به لحاظ عبور و مرور است.
وي اضافه کرد: باتوجه به قرار گرفتن دانشگاه در اين محور و لزوم امنيت تردد حجم بالاي تردد عابران پياده احداث پل هوايي در محور مذکور ضرورت داشت.
اين مسئول ادامه داد: از سوي ديگر محور نوروزيان شبکه معابر هسته مرکزي شهر را به نواحي شهري کوثر، مينودر، پونک و شمال شهر قزوين متصل مي کند، طبيعي است که به دليل اين تردد ها و به واسطه وجود کاربري هاي تجاري و جذب سفر در حاشيه بلوار شاهد تردد خودروها و عابران پياده زيادي در اين محور باشيم.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: به استناد آمار پليس حجم بالاي تردد عابران پياده و خودروها در محور نوروزيان موجب شده اين محور يکي از نقاط حادثه خيز شهر به شمار رفته و آمار تصادفات فوتي و جرحي ضرورت احداث پل هوايي در اين محور را دوچندان کرد.
عرشيان تصريح کرد: در اين راستا به منظور ايمن سازي محور مذکور احداث سه دستگاه پل هوايي در محور نوروزيان در دستور کار شهرداري قزوين و سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين قرار گرفت که در حال انجام است.
وي بيان کرد: علاوه بر احداث پل هوايي تهيه و نصب تابلوهاي راهنماي مسير، جانمايي و مناسب سازي محل گذر همسطح عابر پياده، اصلاحات هندسي تقاطع مذکور ،خط کشي و تابلوگذاري در اين محور که نقش مهمي در کاهش تصادفات و افزيش ايمني تردد دارد، در برنامه کاري اين سازمان قرار گرفت.
 
اين مسئول با بيان اين که پل هوايي مقابل صداوسيما 95 درصد پيشرفت فيزيکي دارد، گفت: در خصوص پل هوايي حکمت 73 تلاش مي شود با همکاري اداره برق جابجايي تاسيات برقي واقع در محدوده احداث پل هوايي قبل از آغاز سال نو انجام شود تا عمليات احداث پل به سهولت صورت گيرد.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين در خصوص پل هوايي ضلع جنوب ميدان سرداران ابراز کرد: اقدامات اجرايي براي اجراي فونداسيون و نصب پايه هاي پل هوايي ضلع جنوب ميدان سرداريان نيز آغاز شده است.
عرشيان با اشاره به اعتبار مورد نياز براي احداث سه دستگاه پل هوايي در محور نوروزيان يادآور شد: پل هاي هوايي صداوسيما، حکمت 73 و ضلع جنوب سرداران با اعتبار يک ميليارد و 250 ميليون تومان در حال احداث است که در مجموع تاکنون 60 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.
پايان پيام
 
 
 

 

تصاویر مرتبط