چهارشنبه ۱۳۹۲/۱۱/۳۰

صادقي؛ مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛

پاسخگويي منطقه 2 شهرداري قزوين به 271 پيام مردمي در بهمن92

مدير منطقه 2 شهرداري قزوين از پاسخگويي سامانه137 به 271 تماس در بهمن ماه 92 خبر داد.

 مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در بهمن ماه 92 با سامانه 137 اين منطقه 271 تماس گرفته شده كه81 مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي جلوگيري از سد معبر اصناف و دستفروشان بوده است.

فرامرز صادقي افزود: بعد از مسئله جلوگيري از سد معبر اصناف و دستفروشان تماس از طرف شهروندان مربوط به آسفالت، مرمت ولكه گيري و نگهداري معابر مي باشد كه مشكلات فراواني را بوجود آورده است .
صادقي در ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.
صادقي در پايان افزود: از همشهريان درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کنند.
در پايان قابل ذكر است تعداد زيادي از درخواستها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايستي حل و فصل گردد.
كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايد انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد . سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات  در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.
لازم به ذكر است از 271 پيام دريافت شده به237 پيام رسيدگي واقدام شده و34 پيام در دست بررسي ميباشد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط