دوشنبه ۱۳۹۲/۱۱/۱۴

نصرتي، شهردار قزوين مطرح کرد؛

انتقال مفاهيم انقلاب به نسل امروز با بهره‌گيري از ادبيات نوين و علمي

بايد با بهره‌گيري از ادبيات نوين و علمي، مفاهيم و ارزش‌هاي اصيل انقلاب را به نسل امروز منتقل کرد.

 

شهردار قزوين گفت: بايد با بهره‌گيري از ادبيات نوين و علمي، مفاهيم و ارزش‌هاي اصيل انقلاب را به نسل امروز منتقل کرد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي در همايش تجليل از خانواده شهداي انقلاب، جانبازان و زندانيان سياسي بهمن 57 که توسط بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين با همکاري شهرداري قزوين با حضور جمعي از مسوولين استان، اعضاي شوراي شهر، شهردار و رياست شوراي تبليغات اسلامي و خانواده شهدا و زندانيان سياسي برگزار شد، افزود: بايد با بهره‌گيري از ادبيات نوين و علمي، مفاهيم و ارزش‌هاي اصيل انقلاب را به نسل امروز منتقل کرد و اين کار هنرمندانه بايد از مدارس، مساجد و محلات آغاز شود.
در اين همايش عبدالعلي دربندي‌زاده مدير منطقه سه شهرداري قزوين از مهمانان همايش بود که با ذکر خاطره، روزهاي انقلاب را براي حاضرين زنده کرد.
وي در خاطراتش از کشتار کودکان در صف نفت، تعطيلي بازار و شور انقلابي مردم در آن زمان ياد کرد.
دربنديزاده افزود: در دوران انقلاب شهيد ابوترابي نقش پر رنگي در رهبري مردم و جوانان داشت.
از برنامه‌هاي اين همايش رونمايي از کتاب " قزوين 57" نوشته حسن شکيب‌زاده بود که توسط انتشارات "دانش امروز" به چاپ رسيده است.
کتاب " قزوين 57 " داراي 157 عکس از حضور و راهپيمايي مردم قزوين در صحنه‌هاي منتهي به پيروزي انقلاب اسلامي در سال 1357 مي‌باشد.
در اين مجموعه عکس‌هاي 12 عکاس انقلاب جمع آوري و منتشر شده است و اين کتاب در 130 صفحه، با همت معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين منتشر شده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط