شنبه ۱۳۹۲/۱۱/۱۲

کاظمي، مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين:

طرح آموزشي فضاي سبز در مهدهاي شهر قزوين اجرا مي‌شود

با اجراي طرح آموزشي همياران فضاي سبز، كودكان مهدهاي شهر قزوين با موضوع‌ها و سرفصل‌هاي آموزشي فضاي سبز آشنا مي‌شوند.

مدير عامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين گفت: هدف اين طرح ارتقاء فرهنگ شهروندي و آشنايي کودکان با مباني استفاده صحيح از فضاي سبز مي‌باشد.

به گزارش روابط عمومي سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين؛ سيد مهدي کاظمي افزود: نهادينه كردن فرهنگ حفظ و نگهداري فضاي سبز در بين كودكان و خانواده‌ها از اهداف اصلي اجراي اين طرح است، كه نتايج آن در آينده اي نه چندان دور در انس كودك با فضاي سبز و طبيعت به ثمر خواهد نشست. 
وي ادامه داد: رئوس اين برنامه‌هاي آموزشي در خصوص نقش و اهميت فضاي سبز و ضرورت نگهداري و پاسداشت فضاي سبز مي باشد که به صورت دوره‌اي در مهدهاي شهر اجرا  مي شود.
همچنين محمد صالح صالحي، مدير طرح و برنامه سازمان پارک ها گفت: برنامه اجرايي طرح مذکور بدين صورت است که نمايندگان سازمان پارکها و فضاي سبز به مهد کودک ها مراجعه کرده و ضمن تبيين راه هاي صحيح استفاده و لذت بردن از فضاي سبز شهري براي کودکان، وسايل کمک آموزشي را در اين زمينه همانند کتابچه‌هاي "هميار کوچولوهاي سبز"، پازل، بادکنک با شعار فضاي سبز و گلدان‌هاي "باغبان کوچک" را در قالب هدايايي به کودکان اهدا مي‌کنند.
لازم بذکر است؛ مسابقاتي با مضمون محيط زيست و فضاي سبز در مهد کودک ها برگزار مي شود که جوايزي نيز براي نفرات برتر آن در نظر گرفته شده است. 
پايان پيام
 
 

 

تصاویر مرتبط