شنبه ۱۳۹۲/۱۱/۱۲

دودانگه، مدير هماهنگي امور اجرائي شهر شهرداري قزوين خبر داد؛

همکاري با شركت آبفاي قزوين جهت صدور مجوز حفاري تعويض لوله‌هاي فرسوده

اداره هماهنگي امور اجرائي شهر شهرداري قزوين نسبت به صدور مجوز به منظور تعويض لوله‌هاي فرسوده با شركت آبفاي قزوين همكاري و مساعدت خواهد داشت.

مدير هماهنگي امور اجرائي شهر شهرداري قزوين گفت: اداره هماهنگي امور اجرائي شهر شهرداري قزوين نسبت به صدور مجوز به منظور تعويض لوله‌هاي فرسوده با شركت آبفاي قزوين همكاري و مساعدت خواهد داشت.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ محمد دودانگه در بيستمين جلسه کميسيون هماهنگي امور اجرايي شهر افزود: با توجه به خسارات فراواني كه لوله‌هاي آزبست به علت شكننده بودن در معابر اصلي شهر براي شهروندان ايجاد کرده است و  به طور دائم موجب تركيدگي لوله‌هاي معابر مي‌شوند، جهت رفاه حال شهروندان نسبت به صدور مجوز به منظور تعويض اين لوله‌ها با شركت آبفاي قزوين همكاري و مساعدت خواهيم داشت.
وي شناسايي و تعويض لولههاي فوق از سوي شركت آبفاي قزوين را با هدف افزايش ضريب امنيتي نقاط حادثه خيز شهر قزوين و تامين رفاه حال شهروندان دانست.
اين مسوول با اشاره به تدوين جدول عمليات حفاري‌هاي سطح شهر در سال آينده و ابلاغ آن به كميته فني و عمراني امور اجرايي شهر تصريح كرد: بر اساس مصوبه كميسيون هماهنگي امور اجرايي شهر، كليه شركتها و دستگاه‌هاي خدمات رسان موظفند برنامه‌ها و پروژه‌هاي حفاري سال 1393 خود را حداكثر تا پايان بهمن ماه سال جاري به دبيرخانه كميسيون هماهنگي امور اجرايي شهر ارائه کنند.
دودانگه سپس به مصوبه ديگري از كميسيون هماهنگي امور اجرايي شهر اشاره كرد و گفت: به منظور جلوگيري از آسيب رساني به درختاني كه به نوعي در عمليات برقرساني به مشتركين شهري اختلال ايجاد مي‌کنند، بازديد مشتركي از سوي نمايندگان و كارشناسان شركت توزيع برق قزوين و سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري قزوين صورت خواهدگرفت و نسبت به هرس درختان اقدام خواهد شد.
مدير هماهنگي امور اجرايي شهر قزوين در پايان افزود: تلاش تمامي مديران، متحد شدن، تامين رفاه و آسايش شهروندان است و از آنان تقاضا داريم تا با ارائه پيشنهادها و نظرهاي خود ما را در اجرا و انجام وظايف اصليمان كه همان خدمت رساني بهتر و بيشتر به شهروندان است ياري رسانند.
پايان پيام
 

تصاویر مرتبط