شنبه ۱۳۹۲/۱۱/۱۲

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

نصب تابلوهاي راهنماي مسير تقاطع‌هاي غيرهمسطح نصر و سرداران تا پايان سال جاري

تابلوهاي راهنماي مسير تقاطع‌هاي غير همسطح نصر و سرداران توسط سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تا پايان سال جاري نصب مي‌شود.

 

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: تابلوهاي راهنماي مسير تقاطع‌هاي غير همسطح نصر و سرداران تا پايان سال جاري نصب مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ اسماعيل عرشيان افزود: براي تقاطع­هاي نصر و سرداران نزديک به 120 مترمربع تابلوهاي راهنماي مسير كه شامل 4 تابلوي صليبي، 2 عدد تابلوي بالا سري ، 12 مورد تابلوي جانبي مي‌باشد با اعتبار حدود 100 ميليون تومان تا پايان سال جاري نصب خواهد شد.
اين مسوول بيان کرد: عمليات احداث فوندانسيون­هاي تابلوهاي مربوطه با همكاري منطقه دو شهرداري قزوين به اتمام رسيده و پس از تكميل ساخت پايه‌هاي مربوطه عمليات نصب تابلوها به صورت شبانه آغاز خواهد شد.
وي گفت: در طراحي اين تابلوها محور شهيد بهشتي با عنوان محور اصلي به منظور هدايت مسافران به اتوبان تهران-قزوين در رويكرد غرب به شرق و همچنين اتوبان رشت-زنجان در رويكرد شرق به غرب در نظر گرفته شده است.
عرشيان گفت: با توجه به اهميت تابلوهاي راهنماي مسير در مديريت و هدايت ترافيك شبكه معابر همزمان با فرا رسيدن سال نو و افزايش مسافران نوروزي و به منظور هدايت و راهنمايي مسافران در محورهاي پر تردد در سطح شهر، تكميل و نصب تابلوهاي راهنماي مسير در ورودي­ها و كمربندي­هاي سطح شهر قزوين در برنامه كاري اين سازمان قرار دارد.
وي بيان کرد: تلاش خواهد شد با وجود منابع مالي ضمن اولويت‌بندي، نصب تابلوها تا پايان سال جاري در مكان­هاي مهم و با اهميت صورت خواهد گرفت.
پايان پيام
 


 

تصاویر مرتبط