دوشنبه ۱۳۹۲/۱۱/۰۷

نصرتي، شهردار قزوين:

همکاري بين دو کشور پرتغال و ايران هموارتر مي‌شود

حضور هيئت دانشگاهي و تجاري کشور پرتغال در شهر قزوين و عقد تفاهم‌نامه‌هاي اوليه در زمينه‌هاي مختلف با شهر قزوين، باعث خواهد شد همکاري بين دو کشور پرتغال و ايران هموارتر شود.

 

شهردار قزوين گفت: حضور هيئت دانشگاهي و تجاري کشور پرتغال در شهر قزوين و عقد تفاهم‌نامه‌هاي اوليه در زمينه‌هاي مختلف با شهر قزوين، باعث خواهد شد همکاري بين دو کشور پرتغال و ايران هموارتر شود.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي در  مراسم عقد خواهرخواندگي با مجموعه شهري سيما از کشور پرتغال که با حضور استاندار قزوين، هيئت دانشگاهي و تجاري کشور پرتغال و ساير مسوولان استاني و شهري در مجموعه تاريخي و فرهنگي سراي سعدالسلطنه شهر قزوين برگزار شد، افزود: اميدواريم در اين برنامه اوليه حضور هيئت پرتغالي به شهر قزوين شروعي براي ادامه فعاليت اين دو کشور باشد.
وي بيان کرد: اميدواريم با عقد قراردادهاي اوليه، همکاري بين اين دو کشور هموارتر شود و عقد قراردادهاي اوليه به مرحله اجرايي برسد.
نصرتي با تشکر از حضور هيئت پرتغالي به شهر قزوين گفت: خوشحاليم که هيئت پرتغالي با علاقمندي زياد در همه جلسات حوزه‌هاي تخصصي شرکت کردند و اين نشانگر اين است که اين هيئت در آينده پايبند برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته براي ادامه همکاري بين دو کشور است.
شهردار قزوين با تشکر از استاندار قزوين براي هماهنگي و حمايت از حضور هيئت پرتغالي به شهر قزوين افزود: اميدواريم هر دو کشور بتواند از ظرفيت‌هاي يکديگر در راستاي توسعه استفاده کند.
پايان پيام   

 

تصاویر مرتبط