دوشنبه ۱۳۹۰/۰۲/۱۹

عجم، استاندار قزوين:

قزوين تا 2 سال آينده از پيشرفته‌ترين شهرهاي ايران مي‌شود

پروژه هايي كه در قزوين اجرا مي شود، بي سابقه بوده و در صورت همراهي، حمايت و صبوري شهروندان، باور ما اين است كه قزوين تا دو سال آينده يكي از زيباترين و پيشرفته‌ترين شهرهاي كشور مي‌شود.

 

احمد عجم، استاندار قزوين در آيين افتتاح و كلنگ زني پروژه هاي شهرداري با بيان اينكه در سايه انسجام، وحدت و همدلي شوراي اسلامي شهر و شهرداري قزوين، خدمات قابل قبول و ارزشمندي به مردم ارائه شده و مردم قزوين مستحق خدمات بيش از اين هستند، افزود: در مدتي كه در استان قزوين حضور دارم، انسجام را در شوراي اسلامي شهر و شهرداري قزوين ديده‌ام كه اين رمز موفقيت است و در چنين فضايي همه مديران استان تشويق و ترغيب مي‌شوند تا اين اراده را تقويت و حمايت كنند.
عجم با بيان اينكه باور ما اين است كه قزوين تا دو سال آينده يكي از زيباترين و پيشرفته‌ترين شهرهاي كشور خواهد بود، گفت: كلنگ‌زني بيش از 100 ميليارد تومان پروژه در عمر قزوين، بي‌نظير و بي‌سابقه است؛ اگرچه عمران و آباداني تنگناهايي را ايجاد مي‌كند، خواهش ما از مردم فهيم و صبور قزوين اين است كه بيش از گذشته با مديريت شهري همراهي داشته باشند تا آثار و بركات آن را نيز دريافت كنند.
وي با اعلام اين كه حل معضلات ترافيكي شهر در سايه برنامه‌ريزي و همراهي مردم محقق خواهد شد، تأكيد كرد: پيمانكاران نيز بايد همت كرده و به وعده‌اي كه به مسئولان و مردم مي دهند پايبند باشند؛ در مقابل از شوراي اسلامي شهر، شهردار و همكاران ايشان نيز خواهشمنديم در تأمين اعتبارات لازم حمايت لازم را داشته باشند زيرا اگر پيمانكار نيز قوي و بسترها فراهم باشد ولي تأمين مالي صورت نگيرد كار دچار وقفه مي‌شود.
استاندار قزوين در پايان گفت: در مكان يابي پروژه‌ها نيز سعي شده مكان‌هايي كه نياز عامه مردم به آن امكانات و تسهيلات بيشتر است، انتخاب شود و مراعات تردد و مسائل ترافيكي شهر نيز صورت گيرد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط