پنجشنبه ۱۳۹۲/۰۹/۲۸

ايرانخواه، مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين:

تاکنون 70هزار کارت بليت الکترونيکي در بين شهروندان توزيع شده است

سازمان اتويوسراني شهرداري قزوين از مردادماه سال جاري تاکنون 70هزار کارت بليت الکترونيکي با يارانه 50درصد در بين شهروندان توزيع کرده است.

 

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين گفت: از مردادماه سال جاري تاکنون 70هزار کارت بليت الکترونيکي با يارانه 50درصد در بين شهروندان توزيع شده است.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ محمدحسن ايرانخواه افزود: تاکنون 40درصد از مسافران اتوبوس از کارت بليت استفاده مي‌کنند که به تدريج اين آمار بايد به 100درصد برسد.
وي بيان کرد: کرايه واقعي جابجايي هر مسافر در شهر قزوين در سال جاري 550 تومان مي‌باشد که 200 تومان آن توسط مسافرين و مابقي به صورت يارانه توسط شهرداري پرداخت مي‌شود.
ايرانخواه تعداد اتوبوس قابل استفاده در امر جابجايي مسافر در شهر قزوين را 242 دستگاه عنوان کرد و افزود: از اين تعداد اتوبوس 202 اتوبوس فعال هستند.
اين مسوول تعداد مينيبوس هاي تحت نظارت را 700 دستگاه و تعداد و طول خطوط اتوبوسراني را 23 خط با طول کل 175 کيلومتر بيان کرد.
مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين افزود: طول خطوط ويژه اتوبوس در شهر قزوين 5 کيلومتر و تعداد اتوبوس هاي واگذار شده به بخش خصوصي 145 دستگاه مي‌باشد.
وي بيان کرد: تعداد کل اتوبوس بازسازي شده در شهر قزوين 122 دستگاه با 48 ميليارد ريال اعتبار مي‌باشد.
اين مسوول ادامه داد: ميزان مسافر جابجا شده توسط اتوبسراني از ابتداي سال جاري 24ميليون و 500 مسافر  که60 درصد خانم و 40 درصد آقا مي‌باشد.
ايرانخواه اضافه کرد: از ابتداي سال جاري معاينه فني 12هزار و 804 دستگاه اتوبوس  انجام شده است که هزار و 38 دستگاه نيازمند مراجعه مجدد بوده‌اند.
وي بيان کرد: در سال جاري 350 دستگاه ميني بوس براي سرويس مدارس و جابجايي 7هزار دانش آموز در روز تامين شده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط