دوشنبه ۱۳۹۲/۰۹/۲۵

همداني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

نصب 6دستگاه دوربين در 4 تقاطع شهر قزوين از ابتداي سال جاري

از ابتداي سال جاري تاکنون 6دستگاه دوربين در 4 تقاطع شهر قزوين نصب شده است و تا پايان سال جاري يک دوربين جديد ديگر با اعتبار 480ميليون تومان نصب خواهد شد.

 

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: از ابتداي سال جاري تاکنون 6دستگاه دوربين در 4 تقاطع شهر قزوين نصب شده است و تا پايان سال جاري يک دوربين جديد ديگر با اعتبار 480ميليون تومان نصب خواهد شد.
 به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ سيد مهدي يدي همداني با تشريح عملکرد پروژه‌هاي مرکز کنترل ترافيک افزود: 10 کيلومتر فيبر نوري جديد و داکت مخصوص با اعتبار 300 ميليون تومان خريدياري شده است که در سال اينده اجرايي خواهد شد.
وي بيان کرد: در سال جاري  نقشه مکاندار (GIS) حوزه حمل و نقل با اعتبار 7 ميليون تومان تهيه شده است.
همداني افزود: راه اندازي سايت اينترنتي www.qazvinmap.ir و تهيه نقشه آنلاين ترافيک با ملبغ 7 ميليون تومان براي شهروندان قابل استفاده در کامپيوتر و تلفن‌هاي همراه هوشمند در دستور کار قرار دارد.
معاون شهردار قزوين گفت: چراغ‌هاي راهنمايي هوشمند 14 تقاطع جديد به مرکز کنترل ترافيک از طريق فيبر نوري براي هماهنگ شدن با 10 تقاطع هوشمند قبلي در سامانه SCATS با اعتباري بالغ بر 60 ميليون تومان متصل خواهد شد.
اين مقام مسوول افزود: چراغ‌هاي راهنمايي هوشمند در نرم افزار SCATS با اعتباري بالغ بر 30 ميليون تومان نگهداري و پايش مستمر مي‌شود.
وي از همکاري با جهاد دانشگاهي صنعتي شريف در پروژه ارتباط خودرويي هوشمند در شهر قزوين خبر داد و گفت: اين طرح در مراحل آزايشي قرار دارد و به عنوان طرح پايلوت در شهر قزوين اجرايي خواهد شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط