دوشنبه ۱۳۹۲/۰۹/۲۵

دربندي زاده، مدير منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد؛

صدور مجوز ساخت به تعاوني‌ها در اراضي 330 هکتاري ضلع شمالي اتوبان

مجوز ساخت به تعاوني‌هاي 3 و 9 گانه و ديگر تعاوني‌ها در اراضي 330 هکتاري ضلع شمالي اتوبان تهران – زنجان در منطقه سه شهرداري قزوين بعد از 22سال صادر مي‌شود.

 

 

مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت:مجوز ساخت به تعاوني‌هاي 3 و 9 گانه و ديگر تعاوني‌ها در اراضي 330 هکتاري ضلع شمالي اتوبان تهران – زنجان بعد از 22سال صادر مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ عبدالعلي دربندي‌زاده، افزود: با توجه به توافقات صورت گرفته بين شهرداري قزوين، اداره کل راه و شهرسازي، مالکين و تعاوني‌هاي مورد نظر در خصوص اراضي 330 هکتاري ضلع شمالي اتوبان تهران - زنجان مقرر شد، با توجه به قطعات تعيين تکليف شده توسط شهرداري و اداره کل راه و شهرسازي جواز ساخت توسط منطقه 3 شهرداري قزوين تا قبل از پايان سال جاري براي تعاوني‌ها صادر ‌شود.
وي يادآور شد: در حال حاضر اراضي تعاوني مسکن شيشه قزوين در دفترخانه اسناد رسمي به نام اداره کل راه و شهرسازي انتقال داده شده و قطعات مورد نظر در اراضي 330هکتاري نيز توسط شهرداري قزوين به تعاوني شيشه تحويل خواهد شد و مراحل اداري آن به سرعت در دست اقدام مي‌باشد.
اين مقام مسوول افزود: ديگر تعاوني ها در مرحله بعدي قرارمي گيرند که با قرارداد نهايي توسط شهردار قزوين تا پايان سال جاري اين مشکل نيز مرتفع خواهد شد.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط