چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۹/۲۰

موسوي، مسوول ستاد اقامه نماز استان قزوين:

اقدامات شهرداري قزوين در زمينه ترويج فرهنگ اقامه نماز قابل تقدير است

اقدامات شهرداري قزوين در زمينه ترويج فرهنگ اقامه نماز قابل تقدير است و اين اقدامات بايد ادامه پيدا کند.

 

مسوول ستاد اقامه نماز استان قزوين گفت: اقدامات شهرداري قزوين در زمينه ترويج فرهنگ اقامه نماز قابل تقدير است و اين اقدامات بايد با همت مسوولان اين مجموعه ادامه پيدا کند.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ حجت‌الاسلام سيد قريش موسوي در نشست معاونين و مديران شهرداري قزوين در خصوص توسعه و ترويج فرهنگ نماز افزود: مديريت شهري قزوين در زمينه توسعه و ترويج فرهنگ اقامه نماز بايد تلاش بيشتري کند.
قجر،مسوول و رابط ستاد اقامه نماز شهرداري قزوين:
مديريت شهري قزوين به ترويج فرهنگ اقامه نماز توجه ويژه‌اي دارد
در ادامه حجت الاسلام عباداله قجر،مسوول و رابط ستاد اقامه نماز شهرداري قزوين با تشريح اقدامات شهرداري قزوين در زمينه توسعه و ترويج فرهنگ اقامه نماز گفت: مديريت شهري قزوين به ترويج فرهنگ اقامه نماز توجه ويژه‌اي دارد و در اين زمينه اقدامات مطلوبي انجام داده است.
وي با تشريح عملکرد اين مجموعه افزود: شهرداري قزوين در زمينه اقامه نماز از 2 سال گذشته اقدام به احداث نمازخانه در مراکز عمومي کرده است و هم اکنون در بوستان هاي گلسار، پامچال و رز نمازخانه احداث شده است که در 22بهمن سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد.
قجر ادامه داد: شهرداري قزوين اقدام به تجهيز نمازخانههاي همه ساختمان هاي سازمان‌ها و معاونتها کرده است.
وي ارائه بستههاي فرهنگي و آموزشي، برگزاري کلاس آموزشي 600نفر از پرسنل شهرداري قزوين با موضوع اسرار نماز، برگزاري نماز جماعت در 6بوستان در ماه رمضان، برگزاري نماز جکاعت در 3 بوستان در فصل تابستان، برگزاري مسابقات کتابخواني و برگزاري مسابقات قرآن و عترت با موضوع نغمه هاي آسماني را از جمله اقدامات شهرداري قزوين در زمينه ترويج فرهنگ اقامه نماز نام برد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط