شنبه ۱۳۹۲/۰۹/۱۶

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

شهروندان پروژه‌هاي پيشنهادي خود را در حوزه حمل و نقل با سامانه 137 در ميان بگذارند

شهروندان مي‌توانند پروژه‌هاي پيشنهادي خود را در حوزه حمل و نقل و ترافيک با سامانه 137 در ميان بگذارند.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: شهروندان مي توانند پروژه‌هاي پيشنهادي خود در حوزه حمل و نقل و ترافيک با سامانه 137 در ميان بگذارند.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: با توجه به فرارسيدن ماه‌هاي پاياني سال و لزوم توجه به محدوديت فصل کاري در انجام پروژه‌هاي عمراني سال 93 جلسات تدوين بودجه پيشنهادي آغاز شده است.
وي اضافه کرد: پروژه‌هاي عمراني با رويکرد محله محوري، اثربخشي و رضايتمندي شهروندان و با توجه به طرح هاي بالادست تدوين مي‌شود.
اين مسوول عنوان کرد: با توجه به هماهنگي صورت گرفته در تدوين بودجه پيشنهادي، سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين اقدام به برگزاري جلسات جداگانه اي با مناطق سه گانه شهرداري کرده است.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: براين اساس شهروندان قزويني و شواراياري هاي نواحي مي‌توانند پروژه هاي پيشنهادي خود را تا پايان آذرماه سال جاري از طريق سامانه137 به اين سازمان ارائه دهند.
عرشيان خاطرنشان کرد: پس از جمع آوري پروژه هاي پيشنهادي، قزوين+20، استعلام نظر مردم از طريق سامانه 137 و همچنين پروژه هاي پيشنهادي شوراياري ها از طريق نواحي براي تعيين نقشه و متره برآورد به معاونت طرح و برنامه ارائه مي‌شود.
پايان پيام
 
 

 

تصاویر مرتبط