دوشنبه ۱۳۹۲/۰۸/۲۷

مادر شهيد محمد کياميري:

خداوند عزت دهد به مسئوليني که نمي گذارند خون شهدا پايمال شوند

خداوند عزت دهد به مسئوليني که نمي گذارند خون و راه شهدا پايمال شوند./ شهيد قبل از رفتن به جبهه، خواب گنبد حرمي زيبا را ديده بود که دو دست از آن به طرفش مي آمد و نداي يا ابوالفضل(ع) سر مي داد.

 

مادر شهيد محمد کياميري در ديدار صبح امروز با جمعي از مديران شهري و بنياد شهيد گفت: خداوند به مسئولين عزت دهد که نمي گذارند خون و راه شهدا پايمال شوند.
مادر شهيد افزود: شهيد محمد قبل از رفتن به جبهه، خواب گنبد حرمي زيبا را ديده بود که دو دست از آن به طرفش مي آمد و نداي يا ابوالفضل(ع) سر مي داد.
وي اظهار کرد: پسر شهيدم براي من مادر بسيار احترام قائل بود.
نيارکي، عضو شوراي شهر قزوين:
اقتدار فعلي کشور مديون شهدا است
عضو شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: وظيفه داريم که به محضر خانواده شهدا بيايم و اين توفيقي است که خدمت شهدا هستيم.
علي صادقي نيارکي با اشاره به روايت معتبر افزود: والدين شهدا بخشيده شده هستند و براي ما سعادت است خدمتي براي اين عزيزان بکنيم.
وي با تاکيد بر اينکه عزت و اقتدار فعلي ما در جهان بيان کرد: مديون از خودگذشتگي و ايثار شهدا و خانواده آنان است.
وي در خصوص شرکت بي سابقه مردم در آيين 13 آبان سال جاري نيز خاطرنشان ساخت: وقتي مردم احساس کردند رسانه هاي خارجي در صدد برداشت هاي خاص از مذاکرات هستند پشت سر خانواده شهدا پر شورتر در اين مراسم حضور يافتند.
صديقي، عضو شوراي شهر قزوين:
شهداي دفاع مقدس در دانشگاه حقيقي پذيرفته شدند
محمدرضا صديقي ديگر عضو شوراي اسلامي شهر قزوين نيز در اين ديدار گفت: شهداي جنگ و دفاع مقدس در دانشگاه حقيقي پذيرفته شدند.
صديقي با اظهار اينکه در عمليات کربلاي 4 رزمندگان بايد از عرض اروند رود که از 200 تا 1000 متر در تغيير است با آن شدت فشار آب و جزر و مد با اختلاف 16 متر در روز عبور مي کردند، افزود: اين مهم با همت و از خودگذشتگي رزمندگان اجرايي شد .
وي ادامه داد: در جزيره ام الرصاص از هر طرف دشمن بود و پشت سر رزمندگان  اروند رود قرار داشت ، بنابراين بعد از 48 ساعت تلاش مجبور به عقب نشيني شديم و افراد سالم و مجروح به عقب برگشتند ولي برخي از رزمندگان را آب برد ولي امثال شهيد کياميري در سن 21 سالگي با دلي همانند شير و با تاسي از حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام حسين(ع) خودشان را به خشکي رساندند و در نهايت به فيض شهادت نائل شدند.
شايان ذکر است؛ شهيد محمد کياميري يکم آذر 1344در شهر قزوين به دنيا آمد. پدرش فرج‌الله، کارگر بود و مادرش سکينه‌بيگم نام دارد. دانش‌آموز چهارم متوسطه در رشته بهداشت بود. از سوي بسيج در جبهه حضور يافت. چهارم دي 1365 در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسيد. پيکرش مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال1376 پس از تفحص در گلزار شهداي زادگاهش به خاک سپرده شد.
در اين بازديد محمد رضا صديقي و علي صادقي نيارکي از اعضاي شوراي اسلامي شهر، قاريانپور معاون بنياد شهيد و امور ايثارگران استان، حقايق پور رئيس بنياد شهيد و ايثارگران شهرستان قزوين، کيومرث فدايي فر مدير منطقه يک شهرداري، حسين عمويي مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تربار شهرداري، اصغر اللهياري مشاور امور ايثارگران شهرداري ، آقايي مدير حراست و ربيعي مدير روابط عمومي منطقه يک شهرداري حضور داشتند.
پايان پيام

تصاویر مرتبط