شنبه ۱۳۹۲/۰۸/۱۱

از سوي سرپرست شهرداري تبريز انجام گرفت:

اهداي نشان ويژه تبريز به شهردار قزوين

در نشست مشترک شهرداران ، اعضاي شوراي اسلامي شهر و مديران ارشد دو شهر تبريز و قزوين؛اکبري سرپرست شهرداري تبريز با اهداي نشان ويژه اين شهر به مسعود نصرتي شهردار قزوين ، وي را به عنوان شهروند افتخاري تبريز معرفي کرد.

به گزارش شهريار به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز در نشست مشترک شهرداران ، اعضاي شوراي اسلامي شهر و مديران ارشد دو شهر تبريز و قزوين که شامگاه ديروز در ساختمان شهردار ي تبريز برگزار شد، مهندس اکبري سرپرست شهرداري تبريز با اهداي نشان ويژه اين شهر به مسعود نصرتي شهردار قزوين ، وي را به عنوان شهروند افتخاري تبريز معرفي کرد.

مهندس نصرتي پس از دريافت اين نشان ويژه ، با قدرداني از حسن نيت سرپرست شهرداري تبريز در اهداي اين نشان مخصوص گفت: دريافت اين نشان و عنوان شهروند افتخاري تبريز ، افتخاري است که نصيب بنده مي شود و من خرسندم که با اين خاطره و يادگاري ارزشمند از شهر تاريخي و بزرگ تبريز بازخواهم گشت.
خاطرنشان مي شود نشان ويژه تبريز که توسط مديريت شهري اين شهر طراحي گرديده به عنوان نماد ويژه اين شهر به چهره هاي فرهنگي ، هنري ، مديران ارشد و موفق کشوري و ميهمانان و برگزيدگان خاص اهدا مي شود.

تصاویر مرتبط