پنجشنبه ۱۳۹۲/۰۸/۰۹

رهبري منش، رئيس كميته نظام پيشنهادهاي شهرداري قزوين:

طرح تشكيل كميته ثبت قراردادهاي نقشه برداري تأييد شد

طرح تشكيل كميته ثبت قراردادهاي نقشه برداري در مناطق سه گانه شهرداري توسط كميته نظام پيشنهادها تأييد شد.

جمال رهبري منش رئيس كميته نظام پيشنهادها با اعلام اين خبر اظهار کرد: اين طرح توسط آقاي سيد مجتبي پرپينچي از كاركنان حوزه معاونت شهرسازي و معماري به اين كميته ارائه شد و پس از انجام بررسي هاي لازم ، طرح مذكور تأييد و با كسب 50 امتياز ، برنده جايزه نقدي و لوح تقدير از اين كميته شد.

رهبري منش هدف از ارائه اين طرح را جلوگيري از تكرار برداشت نقشه ها براي انجام امور مختلف با موضوعات ، مشخصات و محتويات خاص، جلوگيري از اتلاف وقت و تسريع در انجام امور مختلف در مناطق سه گانه شهرداري و سازمان ها ، صرفه جويي در هزينه ها و بهره برداري تمام حوزه هاي تابعه شهرداري از اين نقشه ها اعلام كرد.
وي به نگهداري و ثبت اين نقشه ها در كميته ثبت قراردادهاي نقشه برداري اشاره و خاطر نشان كرد : هر قراردادي كه براي برداشت نقشه هاي مختلف منعقد مي شود در اين كميته ثبت و به همه حوزه هاي شهرداري اطلاع رساني مي گردد، همچنين هنگام نقشه برداري از نقاط مختلف شهري، جزئيات مورد نياز براي حوزه هاي مختلف نيز ثبت و نقشه برداري مي شود .
رهبري منش گفت: اين طرح توسط دو كارگروه عمراني و امور قراردادها ارزيابي و براي كسب دستور اجرا به شهردار ارجاع شده است .
وي به راهكارهاي ارائه شده توسط دو كارگروه مذكور براي اجراي اين طرح اشاره و تأكيد كرد: اولين گام براي اجراي اين طرح ، استعلام از واحد مربوطه براي ارائه فايل و شرح خدمات نقشه برداري است و نقشه هاي چون ساخت ( نقشه اي است كه اصلاحات انجام شده بر روي نقشه هاي تأييد شده براي ساخت را نشان مي دهد ) نيز بايد به اين واحد تحويل داده شود.
رهبري منش تأكيد كرد: نقشه هايي چون ساخت و نقشه برداري هاي انجام شده از لحاظ مختصات و شرح خدمات كار نيز بايد توسط واحد GIS كنترل شود. رهبري منش در پايان از كاركنان شهرداري درخواست كرد : نسبت به ارائه پيشنهادهاي خود به اين كميته اقدام و از پاداش نقدي كه تابعي از امتياز كسب شده است، بهره مند شوند.
 

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط